2014. július 5., szombat

Crazy!!

  Sziasztok meg hoztam a 4.-rész jó olvasást hozzá vélemények követéseket ne felet kezetek puszika Vii!!

4-rész

 Van úgy, hogy egyetlen őrült tetten múlik az egész élet...  

Hazáig csak szaladtam ,majd mikor fel értem szobámba kezdtem meg nyugodni és levegőhöz jutni.Egyre furcsább dolgok történek velem és tudom hogy a 4-fiúnak valami köze van hozzá.A fáradtság  átjárta egész testemet így gyorsan le fürödtem és bebújtam az ágyamba. Elő törtek bennem a mai nap történései volt jó és rossz egyaránt. De az hogy  egy rég nem látott barát végre itt van felül múlta mindegyiket. Azt se tudom hogy mi történt a suliba miután elszaladtam  a telefonom kikapcsolt állapotban még mindig a táskámban hever ,biztos kerestek de ma már nincs energiám mindenkinek meg magyarázni mi is volt ez a kibukás de holnap új nap és talán sokkal de sokkal szerencsésebb mint a mai evvel a gondolattal hajtottam álomra szemeimet.Reggel anyára keltem aki gyengéden meg simogatta arcomat hogy ideje fel kelnem és suliba mennem.Felkeltem majd  beszabadultam a fürdő szobába ahol vettem egy meleg fürdőt majd fel öltöztem és hajat illetve sminket csináltam.Odakint ragyogott a napocska  így még  a kedvem is jobb lett . Lementem a konyhába gyorsan ittam egy narancslevet majd anyunak és apunak adtam egy puszit és indultam is a suliba de előbb Ramiiért  egész úton azon gondolkoztam hogy mit tudnék ki találni a tegnapi kirohanásommal kapcsolatba hiszen azt mégse mondhatom hogy  azért csináltam mert felhúzott Olivér és Rebeka látványa igazából még magam se tudtam kirohanásom okát. A percek most valahogy gyorsabban el teltek mint  szoktak és már ott is volt  Ramii a szokásos tali helyünkön lassú léptekkel közeledtem felé és tudtam hogy rá fog kérdezni a tegnap történtekre így is lett.
-Sziia.-Köszönt Ramii és három puszit nyomot arcomra.
-Szia.-Köszöntem és én is viszonoztam a puszikat.
-Hova lettél tegnap fél órát vártunk rád Domiival?-Kérdezte meg azt a kérdést amit  leginkább  elfelejtetem volna vele.
-Rosszul lettem és gyors végezni akartam a büntetésemmel.-Válaszoltam neki  és nyomtam egy mosolyt az arcomra mintha  semmi nem történt volna tegnap.
-De már jobban vagy igaz?-Kérdezte meg barátnőm egy fél mosollyal az arcán.
-Igen jól vagyok nyugi.-Evvel meg öleltem és mentünk is tovább.
Hál isten semmire se gyanakodik , rósz hogy hazudnom kell neki de amíg én se vagyok tisztába a dolgokkal addig nem akarom belekeverni se Remiit se Domiit .Meg próbálom ezt az egészet egyedül meg oldani.Beérve az iskolában az udvaron leültünk egy padra míg vártuk Domiit , rá 3-4 percet ő is meg érkezett, arcán már kezdet el tűnni az ütés nyoma.Ő is leült mellénk majd el kezdtünk beszélgetni nevetünk olyan jó volt újra együtt.De aztán becsapott a villám az iskola kapujában meg pillantottuk a 4 fiút ,minden szempár rájuk figyelt ahogy mosollyal az arcukon léptek be az iskolába . A csajok  olvadoznak tőlük és szerintem mi se tudjuk figyelmen kívül hagyni őket.Ruházatuk most is tökéletes volt egytől egyig egyéniségek,hajuk  most is belőve egy szál se kószálhat  el más fele. Majd helyet foglaltak a lépcsökőn , beszélgetek és közben fürkészték az iskola udvarát.

Tökéletesek voltak ahogy ott ültek  együtt  semmitől sem zavartatva.Egyszer egy hirtelen megmozdulást tettek majd el indultak felénk Egymásra néztünk a lányokkal és a szánk akaratlanul is mosolyra húzódott.

Oda léptek hozzánk.
-Sziasztok.-Köszönt Ya Ou majd utána a többiek is, szívem majd ki ugrott és csak bámultam őket hogy hogy lehetnek ilyen tökéletesek.
-Helloka.-Köszöntünk vissza együtt bár nekem  még a hangom is el csuklott ,tenyerem hirtelen izzadni kezdett  akaratom ellenére szerintem fülig elpirultam mikor végig néztem  huncut szemeiken.
-Hogy vagy Domii?-Kérdezte meg Ya Ou  Domiit,  olyan aranyos volt leguggolt hozzá. A többiek csak álltak mi pedig ültünk még pislogni is elfelejtetem.
-Köszi jobban sokkal jobban.-Válaszolta Domii Ya Ounak mire az egy  100-vatos mosolyt  engedett  el.

-

-Örülők neki az arcod meg pár nap és meg fog gyógyulni ne is foglalkozz  vele.-Válaszolta Ya Ou csak úgy izzott köztük a levegő ahogy Domii fülig elpirult és ahogy Ya Ou mosolygott rá. Annyira  meleg és feszült lett a levegő hogy muszáj volt fel kelnem   onnan hogy levegőhöz jussak de nem figyeltem oda és meg botlottam egy kőben  a bokám kiment és az államból vér kezdett csepegni.Szemeimbe könnyek gyűltek hiszen nagyon fájt. Bence és Olivér oda ugrót mellém majd Bence fel akart emelni hogy bevigyen a védőnőhöz  de Olivér közölte vele hogy majd ő be visz  .Ramii és Domii nagyon meg ijedtek  de Bence oda lépet Ramii mellé és megölelte hogy nem lesz gond  ugyan úgy  Ya Ou is Domii mellé Sziki velünk jött ha véletlen segítség kellene.
-Kapaszkodj bele  a nyakamba .-Szólt hozzám Olivér majd letörölte  az arcomról a könnyeket.Azt csináltam amit mondott  felvett az ölébe.

És el indultunk  a védőnői szoba felé  kezei erősek  és egyben gyengédek is voltak  arcán semmi érzelem csak szőke haja logót néha néha szemébe  előre nézet és gyors léptekkel  haladtunk. Olyan érzésem volt mintha teher lennék számára de mégis nagyon aggódna értem. Szíve lassan és erősen vert  én pedig  csak a mellkasára tettem fejemet és  próbáltam erősnek látszani  de a bokám lüktetett államból  egyre jobban ömlőt a vér.Mikor oda értünk Sziki kinyitotta  az ajtótót  Oli bevitt és lefektetett az ágyra. A védőnő megkérte őket hogy menjenek vissza hisz mindjárt kezdődik a tanítás.Egy szót sem szóltak  egy szót sem szólt csak kimentek majd  becsukta maguk után az ajtót.El látták a sérüléseimet  és  anyut be hívták  hogy vigyen haza és ma pihenjem ki magam. Mondhatom örülök hisz ma péntek volt  és este  mehettem volna egyik barátom szülinapjára nem hagyhatom ki meg ígértem neki hogy ott leszünk az egész osztály hivatalos volt rá.Anya aggodalmas arca lépet be a szobába és szorosan magához húzott és meg ölelt és a védő nő azt monda hogy holnapra  már jobban is leszek. De nekem az nem jó valahogy rá kell vennem a szüleimet hogy engedjenek el így is bár erre nem láttok sok esélyt. Bicegve léptem ki anyu oldalán a szobából épp vége volta az első órának és szünet volt remek mindenki látta milyen szerencsétlen vagyok  barátnőim egyből oda rohantak hozzám és el  kezdtek kérdezősködni, el intéztem annyival hogy jól vagyok és holnapra már jobban leszek.Meg ölelgetek és Ramii fülébe súgtam hogy majd hívom az estével kapcsolatban azzal kiléptünk az  ajtón, majd anya segített be szállni a kocsiba és   10 perc alatt otthon is voltunk.Leültetett a konyhába  és ebédeztem majd meg próbáltam  az estével kapcsolatban.
-Anya akkor mehetek este ??-Kérdeztem rá .
-Az eszedből is verd ki kislányom.-Kaptam a fülemnek nem tetsző választ.
-De anya tudod hogy az egyik legjobb barátom nem hagyhatom cserben.-Mondtam neki boci szemekkel.
-Ha annyira jó barát meg érti most pedig meny  piheni.-Kaptam az utasítást anyutól.
Fel bicegtem a szobámba majd gyorsan be kapcsoltam laptopomat és azonnal írtam Ramiinak hogy gond van anya nem enged el.Válasz egy szomorú kép volt avval hogy sajnálják nagyon.


El fogok menni írtam vissza neki .Kérdezték hogy hogyan én pedig mondtam nekik hogy  elszökök.Mire azt mondták hogy ne legyek örült. De nem érdekelt meg  ígértem Kristófnak hogy ott leszek így is lesz ha törik ha szakad ha  egyszer valamit a fejembe veszek  az úgy is lesz.Válaszom az volt hogy este 10 re jöjjenek az ablakom alá , majd  kimászom az ablakon.Örültségnek  tartották  az ötletemet  de nem érdekelt ott kell lennem minden képen. Telt múlt az idő este 8 fele járt ahogy szoktam vacsoráztunk majd  lefürödtem de nem a  pizsimbe bújtam bele hanem egy kék pánt nélküli egybe részes kék szoknyába hozzá ugyan olyan kék magas sarkú ,angol  mintázatú karkötő  és egy szívecskés a másik kezemre ,egy nyaklánc és még kék csillag fülbevalót tartalmazót.


A hajamat  kivasaltam és raktam egy enyhe sminket.10-óra fele járt mikor ki néztem az ablakom alatt a lányok már ott vártak. Majd el kezdtem csinálni a saját öngyilkosságomat  magas sarkúban félig kiment bokával mászta az át az ablakom melletti fára arról már nem is beszélve hogyha anyáék fel ébrednek  tuti kinyírnak. De sikeresen hajtottam végre a feladatott , a lányokkal gyors ölelést hajtótunk végbe majd indultunk is a  ház felé ahol már  nagyba ment a buli.Csengetem majd kinyílt  az ajtó mögötte a szülinapossal.
-Sziasztok gyertek beljebb.-Köszönt egy nagyot és tessékelt minket be a házba.
-Szia Krisz  .-Ugrottam a nyakába és jól meg húztam  a füléit át adtam az ajándékot és nyomtam  két puszit már kipirult arcára.Majd én is be léptem  a ház gyönyörűen fel volt díszítve.Az emberek már  tomboltak az alkohol és a füst szag át  járt mindent , a zene ritmusa magával kerített mindenkit a fények  más más színben pompáztak.




A lányokkal egyenesen a pulthoz mentünk és kértünk több kör pálinkát amit egy szere húztunk le.
-Csak meg ne ártson.-Jött oda Ya Ou és Domii mellé leült.
-Nem fog.-Vágott vissza Domii .Mi egyből vágtuk a lapot  és el mentünk táncolni Ramiival.
A zene átjárta a testem tejesen át adtam magam az ütemének, persze ebben erős segítségre volt a bennem lüktető alkohol. Csak táncoltunk Ramiival nagyon jól éreztük magunkat. WC-re kelet mennem így szóltam Ramiinak  hogy jöjjön el velem .Domiék közbe egymáshoz simulva táncikáltak az egyik csendesebb sarakba Ya Ouval nem akartuk őket zavarni látszót hogy jól el vannak így hát ketten indultunk ki WC-re.A folyósan alig tartózkodtak emberek itt a lámpák fényi is csak  pislákoltak. Ramii szorosan utánam jött , egy hideg fuvallat járta végig testünket. Kezdett az egész félelmetesé válni, nekem pedig olyan dezsavűm  volt.Ahogy oda értünk a WC-hez és  olyan hangot  hallottunk mintha valaki sírna  be léptűnk a WC-be a szívünk kiugrót Ramii fel sikított és én meg se tudtam szólalni a látványtól ami elénk tárult  Sziki volt az  egy lánya földön feküdt és a nyakából ömlött a vér Sziki keze és egész ruhája tiszta egy merő vér volt. Ránk nézet  mi  ott álltunk és meg szólalni se tudtunk .


Sziki csak annyit mondott hogy ez nem az aminek látszik , szerintem pedig épp bele cseppentünk  a közepébe  erre a  gondolatomra Bence és Olivér lépet be a  WC-be  , meg sem lepődtek ,ezek szerint tuják mi folyik itt. Olivér  be csukta az ajtót és be is zárta az egyetlen menekülési irány  volt nincs. Ramii oda lépet mellém a félelem át járt mindkettőnket majd mikor  Bence megfogta Ramii karját mind ketten  össze törtünk picit.Az életünk leforgót  a szemem előtt pillanatok alatt a lány aki vérzett már alig  volt eszméleténél. Olivér elkezdet felém  jönni becsuktam a szemem és vártam életem utolsó perceit. Talán azok vagy talán nem ezt nem tudhatom !!!

9 megjegyzés:

  1. Aztapicsa. Ez valami "embertelen" jo lett :3 imadom*--* <3

    VálaszTörlés
  2. Hat ez vmi hihetetlen:D ez nagyon jo...beleeltem magam....cool♥♥

    VálaszTörlés
  3. Azta kurva életbe ez nagyon jó lett gyorsan a kövi részt <3

    VálaszTörlés
  4. szétjóóóó lett :)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon jó mindig ott hagyod aba ahol a leg izgalmasabb gyorsa kövi részt :)))

    VálaszTörlés
  6. köszönőm szépen mindenkinek:))

    VálaszTörlés
  7. nagyon nagyon jóóó

    VálaszTörlés