2014. július 15., kedd

Váratlan meglepetés!!!!

 Sziasztok meg hoztam a 6.-részt jó olvasást hozzá !!

puszii Vii..

 6-rész
 "Szeretlek, mert az egész mindenség összefogott, hogy elérjek hozzád."

Furcsa érzések voltak bennem ,de ezeket próbáltam elnyomni magamban.Felkeltem elvégeztem reggeli  tevékenységeimet, majd indultam le reggelizni, amire le értem már mindenki jó ízűen evett.
-Jó reggel.-Köszöntem majd el foglaltam a szokásos helyemet.
-Neked is kicsim.-Válaszolta anya egy puszit nyomot arcomra ,apukám és öcsém csendben falatoztak.
-Mit kérsz reggelire??-Kérdezte meg anya mire a palacsintára és a rántótára mutatott,de valahogy rájuk se bírtam nézni.
-Ő baj lenne ha csak egy pohár narancslevet kérnék??-Kérdeztem anyut boci szemekkel,ugyan is nem szereti ha nem reggelizem.
-Csak nem rosszul vagy kis asszony ??-Kérdezett rá anya,de erre nem tudtam válaszolni ugyan is semmi nem rémlett az egész éjszakámból.Csak arra hogy indultunk Ramiival WC-re,ez után mintha semmi nem történt volna.
-Viki velünk vagy??-Szólt hozzám apa ugyan is elbambultam.
-Igen.-Válaszoltam határozottan majd meg ittam narancs levemet ,amit közben anya elém rakót ,majd meg köszöntem és vissza sétáltam szobámba.Kezembe vettem telefonomat és láttam hogy Ramii és Domii is keresett.Nem értetem mi  lehet de tudtam hogy fontos így írtam nekik egy sms hogy  jöjjenek át.Azonnal kaptam a válaszaikat hogy indulnak is.Én még gyors össze raktam szobámat,de amit végeztem kopogtak szobám ajtaján.Majd egy hirtelen mozdulattal két barátnőm lépet be szobám ajtaján.Nyakamba ugrottak és hatalmas ölelést adtunk egymásnak.
-Sziasztok.-Köszöntem nekik hatalmas vigyorral.
-Szia.-Hangoztak válaszaik.
-Miért hívtatok??-Kérdeztem rá azonnal a lényegre.
-Hát én azért hogy te hátha többet tudsz a tegnap estéről ugyanis én semmire nem emlékszem.-Mondta Ramii majd erre a mondatára kikerekedtek szemeim.
-Ugyan így vagyok vele.-Válaszoltam meg lepetten.Erre a mondatomra mind ketten Domiira néztünk hisz az utolsó emlékem róla hogy ott hagytuk Ya Ouval.
-Mit néztek már annyira.-Szólalt meg Domii elpirulva.
-Te mire emlékszel a tegnapból?-Kérdeztem rá újra de ez most már csak Domii felé irányult.
-Azon kívül semmire hogy Ya Ouval iszogattam és táncoltunk.-Válaszolta meglepetten.
-Mi van ha megtörtént az??-Kérdezte Ramii azonnal.
-Te nem vagy normális arra csak emlékeznék.-Szólt vissza Domii.
-És mi van ha nem ??-Kezdte feszegetni Ramii ezt a témát.Láttam hogy Domii kezd mérges lenni ezért jobbnak láttam közbe szólni.
-Nyugi már gondolkozunk nem eshetett ki az egész este mind a 3-munknak.-Mondtam de ebben a mondatomban én sem voltam biztos.
-Nekem az egész ki esett.-Válaszolta Ramii.
-Nekem is .-Vágta rá rögtön Domii is. Majd mind 2-ten felém fordultak és bizakodva néztek rám de sajnos az én fejemben is ugyan olyan üresség van mint az övékben.
-Sajnos nekem is ki esett minden,-Válaszoltam majd mind a 3-man csak bámultuk egymást.Domii arca tejesen fehér lett majd hirtelen meg szólalt.
-És mi van ha tényleg lefeküdtem Ya Ouval?-Nézet ránk kérdően mintha mi tudnánk hogy mi is történt kettőjük között az éjszaka folyamán.
-Meg kell kérdeznek Ya Out ez az egyetlen meg oldás.-Válaszoltam neki amire egy olyan fejt vágott "hogy ezt most komolyan gondolod,,.
-Vii te hülye vagy..-Oltott le Domii mire mind a 3-man fel nevetünk de azonnal újra feszült lett a hangulat.
-Szerintem is ez az egyetlen meg oldás.-Állt mellém Ramii.
-Jó akkor most mi legyen még a telefon számát se tudom.-Nézett ránk Domii most már idegesen.
-Írj neki facebookon ott biztos meg találjuk.-Dobbot fel egy ötletet Ramii.
-De hát ezt személyesen kellene nem ??-Kérdeztem vissza.
-De csak ott  meg beszélnék hogy hol és mikor fussanak össze.-Vágta rá azonnal Ramii.
-Ez így jó lesz.-Helyeselt Domii.Majd kezembe vettem laptopomat és bekapcsoltam, majd oda adtam Domiinak hogy jelentkezzen be és keressük meg Ya Out.Kis keresgélés után meg is találtuk ,ekkor mind a 3-munk tekintete arra az egy személyre szegeződőt.
-Megvan.-Szólalt meg Domii.
-Írj neki.Válaszoltam vissza azonnal.
-De ez tök cikki.-Mondta Domii.
-Cikii vagy nem cikki csak így tudjuk ki deríteni.-Mondta Ramii határozottan.Erre Domii gépelni kezdett.

Üzenet
Mácsár Domii:
Szia ne haragudj hogy zavarlak de egy nagyon fontos dologról kellene beszélnünk,ha  lehet minél hamarabb.
Feng Ya Ou:
Szia mond rá érek. :)
Mácsár Domii
Ez nem fb téma!! Ha nem lenne nagy gond akkor személyesen szeretném meg beszélni.
Feng Ya Ou :
Nem gond de baj van ????
Mácsár Domii:
Remélem hogy nincs, na de hol és mikor??? 
Feng Ya Ou :
Ha meg felel 3-óra körül ??
Mácsár Domii:
Megfelel és hol ?
Feng Ya Ou :
Játszótér az erő mellett??
Mácsár Domi
Tökéletes akkor ott szia :)
Feng Ya Ou :
Akkor ott találkozunk szia :D  

Amikor vége lett a beszélgetésünknek nagy levegőt vettünk  és tudtunk hogy minden ki fog derülni ma 3-órakor.A csendet Domii törte meg.
-Ugye  velem jöttök.-Kérdezte meg kiskutya szemekkel.
-Persze már csak az hiányzik.-Mondta Ramii.
-Létszíves.-Kérlelt minket tovább.
-El megyünk veled nyugi.-Nyugtattam meg ideges barátnőmet.
-Köszönőm.-Ugrott a nyakunkba.
Dél fele járt az idő mikor anya felkiabált hogy mennyünk le ebédezni szót fogatunk majd miután végeztünk vissza mentünk a szobámba és el kezdtük rendbe szedni magunk mert szét voltunk esve tejesen, megcsináltuk hajunkat majd egy enyhe sminket  és már fél-három  körül volt így elindultunk a játszótér fele.Feszült volt a hangulat egész úton nem szóltunk egymáshoz csak lépkedtünk a játszótér felé.
Mire oda értünk még nem volt ott Ya Ou sem senki  más. Elhagyatottnak  tűnt,utoljára 8-éves kórunk óta  nem voltunk itt.De semmi sem változott minden ugyan olyan csak kihaltabb.Leültünk egy padra és már vagy fél órája várakoztunk mire meglepetésünkre meg láttuk Ya Ou majd mögötte Szikit,Bencét és Olivért.
Megjelenésük most is sokkoló volt, most is olyan tökéletesek mint mindig a libabőr átjárta egész testemet látványuktól.Oda sétáltak majd köszönés után le ültek velünk szemben.


-Szóval miről lenne szó??-Kérdezte Ya Ou mély hangján ami csak úgy simogatta  a fülemet.
-Hát őő ezt inkább csak ketten négy szemközt szeretném meg beszélni.-Jelentette ki Domii.
-Előttük mindent elmondhatsz nincs előttük titkom.-Válaszolt vissza Ya Ou mire  többiek  el mosolyogták magukat.
-De ez akkor is olyan kérlek!.-Mondta Domii kicsit erősebb hangnemben.
-Jól van rendben.-Válaszolta Ya Ou  és a srácok felé nézett.Egyből tudták hogy elkel hagyniuk a terepet.Domii is ránk nézett és mi is  elindultunk a 3-srcá után.Ott hagytuk őket kettesben.A fiúk mentek majd hirtelen meg álltak és mi Ramiival szemben találtuk magunkat velük , el állt a lélegzetem , nem tudtom meg szólalni  egy hang  nem jött ki a torkomon csak bámultam őket amibe szerintem fülig bele is pirultam.Tökéletesen mosolyogtak mintha ezer éve ismernénk egymást ,mikor kb 3 mondatnál többet nem váltottunk velük.


 Minden egyes levegő vétellel egyre kínosabbá vált a helyzet ,erre a 3-srác mosolygót majd Sziki megtörte a számomra már nagyon kínossá vált csendet.
-Hogy van a bokád.-Kérdezett rá Sziki a bokámra nézve.
-Megvan még.-Válaszoltam neki gyorsan mire mindenkik elkuncogta  magát én pedig nem értetem az egészet.
-Sziki arra célzott hogy fáj e-még márt azt látjuk hogy nem hagytad el sehol.-Válaszolta Bence nagy nevetés közbe.
-Jah  hát már nem annyira fáj.-Válaszoltam fülig elpirulva,már  én is nevetem mire egy szere  Olivérrel találkozott tekintetem, nem bírtam nem nézni bele harapott szájába ami még tökéletesebbé tette őt. Szemeim akaratlanul is szemeire vágytak , csak néztem szerintem perceken át míg Ramii már szoba  eredt Szikivel és Bencével.Én pedig mintha kizártam volna  mindent körülöttem és csak mi ketten léteztünk.Elvesztem gyönyörű szemeiben majd ezeket a gondolatokat Ya Ou és Domii zavarta meg akik elég vidáman jöttek oda hozzánk
-Nem zavartunk meg semmit??-Kérdezett rá Ya Ou  egy félig mosollyal az arcán.
-A világon semmit.-Vágta rá Olivér.
-És megbeszéltetek mindet amit kellet ??-Kérdezett  rá Sziki.
-Igen.-Vigyorodót el Domii.Erre egy olyan  meg hívást kaptunk ami lesokkol  mind 3-munkat.
-Csajok lenne kedvetek át jönni egyet medencézni???-Kérdezett rá Ya Ou perverz vigyorral ,én lefagytam és szerintem a többiek is.
-Persze ki nem hagynánk.Vágta rá Ramii mire Domiival  komolyan rá néztünk majd a srácokra akik most is mint mindig tökéletesen mosolyogtak.
-Szuper.-Válaszolta Ya Ou.
-Akkor este 7 kór találkozunk nálunk-Mondta Sziki.
-De hova is kell menünk??-Kérdeztem meg. Erre a mondatra Olivér elől kapott egy tolat majd megfogta kezem és fel írta rá a címet,érintése olyan volt mintha a boldogság és a méreg keveredése járta volna át egész testemet.Fel írta kezemre a címet  majd mondta hogy le ne mossam  és kacsintott egyet.Ez olyan hülyének néz hogy lemosnám  járta át fejem ez a gondolat.
-Akkor este találkozunk sziasztok.Köszönt el Bence majd mindenki  utána sorban.
-Sziasztok.Hangzott a válasz Ramii szájából.Erre meg fordultak és elmentek Ott álltunk és mintha  űrlényeket láttunk volna le fagyva álltunk ott pár percen át majd egy hangos nevetés közepette meg öleltük egymást.


-Most komolyan el fogunk menni hozzájuk.-Kiabált fel Ramii.
-Igen komolyan.-Válaszolta Domii.
-Én nagyon várom.-Mondta Ramii.
-Biztos jó ötlet ez ??-Kérdezte rá mire a barátnőim egy ilyen fejet vágtak "hogy ezt most te se gondolod komolyan,,
-Biztos.-Jött a válasz kettőjüktől majd gyorsan elment mindenki haza hogy rendbe szedje magát.Én csak ballagtam és még mindig Olivér szemi hatása alatt voltam.Fél óra séta után otthon is voltam felszaladtam a szobámba majd el kezdtem kutatni fürdő ruháim után.Választásom a kék bikinimre esett.Majd elmentem megfürödtem elvégeztem tevékenységeimet hajamat ki engedtem és kivasaltam jó akartam ki nézni ,de fogalmam se volt hogy miért.


Felkaptam bikinim felé egy kis ruhát majd össze pakoltam cuccaimat és indultam is Ramiihoz ,mivel meg beszéltük hogy ott találkozunk.Mire oda értem már Domii is ott volt meg kell mondjam mind a 3-man kitettünk magunkért csak úgy ragyogtunk.Amint oda értem gyorsan el is indultunk arra a címre ami a kezemre volt írva,szerencsére nem volt messze így 15-perc séta után oda is értünk Az ajtó előtt altunk ,mire Domii be kopogott.Az ajtót Bence nyitotta ki majd be invitált minket a házon át a kertbe a medencéhez.Valami csodálatos helyen élnek  minden csak úgy csillogott .és tőkéj volt mint ahogy maguk is.

De meglepetésünkre csak mi voltunk és a fiúk. Én még midig a gyönyörű házat és annak medencéjét vizslattam nagyon tetszett.Majd Bence mondta hogy pakoljunk csak le  nyugodtan ő addig szól a többieknek.Utána még vissza kiabált hogy amire vissza érnek bikiniben legyünk.Mi egymásra néztünk és csak el nevettük magunkat.És gondolatuk amíg  nem jönnek a fiúk csinálunk egy fényképet magunkról.


Elkaptuk az a pillanatot mire mind a 3-man a levegőben voltunk,el feledkeztünk minden bajról ami aggasztott minket.Nevetünk és beszélgetünk majd egyszer csak meg jelent a négy fiú Bence vezetésével,azonnal elkezdett szikrázni a levegő hirtelen nagyon melegem lett.Ahogy lejöttek a lépcsőn két-két pohár alkoholos itallal valami elképesztőek voltak.
-Sziasztok.-Köszönt oda Ya Ou majd végig nézett rajtunk és kacsintott egyet erre fülig el pirultunk mind a 3-man.
-Szia.-Köszöntünk neki mind a 3-man.Így ment a többiekkel is.De ez után valami olyan következett amit nem vártunk négy mikrofont vettek elől és elkezdtek énekelni valami csodálatos  volt szemeikben ott volt az aranyosság és a perverzség egy szere ,mosolyuk most is el kápráztató volt.


A lányokkal egymásra néztünk és csak mosolyogtunk nem értetűk miért ilyen kedvesek velünk de nagyon jó esett mind 3-nak. Majd miután végeztek a dallal hirtelen Ya Ou  bele ugrót a medencébe mire csak fel nevetünk rá nézett Domiira és befele fordította fejet evvel jelezve Domiinak hogy menyen be hozzá.Amit barátnőm nemes egyszerűséggel meg is tette nem kérette magát látszott hogy be jönnek egymásnak.Utánuk egyből be ugrott Sziki is.Ez idő alatt Bence és Olivér csináltak zenét amitől egész jó hangulat lett mind a medencében mind a parton.Benny oda jött hozzánk amit utána Oli is követett.
-Hogy érzitek magatokat.-Kérdezte meg Bence.
-Nagyon jól .-Válaszolt rá Ramii.
-Csinik vagytok ám.-Szólt ki a medencéből Sziki mire elpirultunk mind a ketten.
-Köszönjük.-Válaszoltam rá gyorsan aztán megint szembe kerültem avval a tekintettel amivel nem szeretem volna.Rá néztem Olivérre amire ő végig nézett egész testemen egyből zavarba jöttem és azonnal elfordítottam fejemet.Annyira zavarba tud hozni mint még senki,elég ha rám néz és máris fülig vörös leszek.Gondolataimból Bence tette ugrasztott ki aki felemelve Ramiit egyenesen a medencébe ugrott.Ami  következtében én csurom víz lettem.Csak el mosolyodtam majd egy erős kart éreztem csípőm körül majd már csak azt hogy a levegőben vagyok és már repülők is bele a medencébe.Olivér erős karjai között voltam mikor le érkeztünk a medence legaljára még ott sem engedett el  amikor meg próbáltam felfele úszni nem engedett csak maga fele fordított és el mosolyodott.Testünk össze ért izmos felső teste hozzá ért enyémhez haja csak úgy lobogott a vízben majd amikor látta hogy már ki fogytam a levegőből vette egy nagy lendület és már a víz felett is voltunk ahol a többiek csak nevetem nekem ez kevésbé volt ilyen vicces.
-Mi a fenét képzelsz te magadról.-Ordítottam el magam a szőkeség felé fordulva.
-Nyugi van csak bevizeztelek.-Válaszolt egy nagy mosollyal arcán.
-Ez nagyon nem vicces.-Válaszoltam majd kiszálltam a medencéből és nem tudom miért de be mentem a házba.Gyönyörű volt belűről is de nagyon nagy  így  azonnal eltévedtem majd egy szobára találtam fent az emeleten és valami azt sugallta hogy menyek be oda be mentem és  egy nagyon rendbe tartott szobára bukkantam.Majd meg ütötte az az illat az  orromat amit ma reggel a párnámon éreztem hirtelen meg fagyot bennem a vér is ledermedve álltam és nem akartam hinni saját orromnak.Körbe néztem és egy kis idő múlva sikeresen rá jöttem hogy kinek is  vagyok a szobájában.Olivéré volt ,majd  erre a gondolatomra be lépet maga Olivér a szobába hirtelen meg  ijedtem  és csak néztem vele szembe ,féltem tőle és féltem attól is hogy most mi fog következni !!!




12 megjegyzés:

  1. nagyon jóóó egyre jobb lesz és igalmasabb yupiii <3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó irsz folytasd !!!

    VálaszTörlés
  3. Szia hallod ez valami kibebaszott jó lett te erre vagy teremtve gyors a kövit nagyon kiváncsi vagyok <3 ;)

    VálaszTörlés
  4. uristeeeeeeeen ez nagyon jó én most keztem el olvasni és lese birtam addig tenni míg nem olvastam el az összes részt nagyon izgalmas nagyon tetszik így tovább :)

    VálaszTörlés
  5. Szia nagyon tetszik amit csinálsz látszik hogy te is tejesen bele éled magad , lécii nagyon gyorsan a kövi részt jah és még nekem az tetszik annyira hogy egy csomó kép van benne ami szerintem tők jó mert még hittelesebb :))

    VálaszTörlés
  6. nagyon tetszik puszii Réka :)

    VálaszTörlés
  7. Kegyetlen jóó ;)

    VálaszTörlés
  8. Hát ez valami fantasztikus lett az eddig legjobb rész szerintem folytasd gyorsan :))))

    VálaszTörlés
  9. Köszönőm szépen mindenkinek ez nagyon jól esik meg minden kösziii <3

    VálaszTörlés
  10. Mikor lesz kövi rész??? :) :*

    VálaszTörlés