2014. július 27., vasárnap

Felejtés!!!

Sziasztok meg hoztam a 9.részt amiben van +16 rész is  köszönőm a sok sok kommenteket  lájkokat  feliratkozásokat nagyon jól esnek.A kövi részt 8 -feliratkozó után hozóm. Jó olvasást.
Puszi Vii!!

9-rész

 ~ Elkapta a pillantásomat és visszamosolygott,de vajon tudja hogy a szívemet is megkapta ezzel?

A látvány borzasztó volt.A lány fehér, a kínzás jeleivel együtt ,nagyon sokat szenvedett .Le rogytam a földre és a könnyek csak úgy folytak szememből.Éreztem ahogy a halál át jár mindet.A többiek is oda jöttek nem törődve Olivér utasításával.Mindenki a magához közel  álló fiúba bújt ,és síri csend volt.A fiúk se szólaltak meg.Egyetlen szó sem jött ki senki száján csak az én zokogásom halasztódott.
-Vigyétek be a lányokat.-Mondta Olivér a fiúkra nézve.
-Gyere Vii.-Szólt hozzám Sziki és fel emelt a földről.De én nem akartam be menni.
-Hagyj nem megyek sehova.-Válaszoltam neki majd vissza ültem a földre.Sziki értetlenül nézett Olivérre majd az egy fej mozdulattal jelezte hogy  menjenek és hadjaknak ott minket. Ezt is tették bementek a házba.Olivér oda jött és szorosan magához ölelt.Ami most annyira jól esett.Meg nyugtató  volt  karja között lenni.De a nap felkelt, és megvilágította a valóságot.Mintha  minden ki tisztult volna.És rá kérdeztem arra amire Olivér a leginkább nem akart válaszolni.
-Én nem vagyok biztonságban??.-Kérdeztem bele nézve gyönyörű szemeibe amit a felkelő nap világított meg.Csak nézet  rám és nem válaszolt.Nem is kellet neki hisz tudtam a választ.Nem akartam elfogadni hogy nem válaszol majd újra rá kérdeztem.
-Olivér kérlek válaszolj!.-Súgtam fülébe újból de ő csak nézett.Szemeiből folytak a könnyek és nehezen vettem a levegőt is.


Hirtelen úgy éreztem mintha elnehezülne a szemem és nem bírnám nyitva tartani.És aztán se kép se hang.


Ramii szemszöge:

Amikor már fél óra is eltelt  meg láttuk Viit Oli kezében .Eszméletlen volt hirtelen oda rohantunk hozzá majd  Olivért követve felmentünk a szobájába.
-Mi történt?-Kérdezte meg Domii aggódva.
-El ájult.-Felelte Olivér.
-Mi az hogy el ájult miért??-Kérdeztem meg felemelve a hangom.
-Sok volt neki ami most történt és az is hogy rá jött hogy igazándiből,ő van a legnagyobb veszélyben.- Mondta Olivér.
 -Mi az hogy veszélyben van ??-Kérdeztem vissza feldúltan.
-Sziki hozz egy  altatót .-Mondta Olivér és Szikire nézet aki azonnal tejesítette a kérést.
-Mi a fenét csinálsz??-Kiabált rá Domii Olivérre.
-Pihennie  kell.-Válaszolta Olivér.
-És azért gyógyszerezed be ??-Kérdeztem meg tőle.
-Jobb ha alszik.-Válaszolta Oli erőtejesen.Majd be adta neki a kör formájú tablettát.Betakarta  majd  Olivér erősen bezárta az ablakot ,és ki mentünk a napaliba.
-Vii veszélyben van ??_Kérdeztem rá újra Olivérnél aki most végre rám figyelt.
-Igen nagyon nagy veszélyben.-Válaszolta keserű arckifejezéssel.
-Mi ezt hogy érted ??-Kérdezte Domii fel állva Ya Ou kezei közül.
-Nyugodj meg és ülj vissza.-Mondta neki Ya Ou mire Domii hallgatott rá és helyet foglat.
-Csak annyit  hogy Vinek elkel felejtenie az elmúlt napokat és újra iskolába kell járni mint ahogy eddig,de minden egyes léptét figyelni kell és vigyázni rá.Egyenlőre elég ha ennyit tudtok.-Mondta Olivér és ránk nézett.
-Számíthatsz ránk.-Jelentetem ki.hisz  látom hogy Oli csak megszeretné védeni Vitt valami elől amit nem mond el.
-De egy hete nem voltunk otthon sem iskolában már biztos mindenki minket keres.-Szólalt meg Domii
-Ez miatt ne aggódjatok .Monda Bence.Rá néztem  és nem értetem hogy ezt mire mondta.Majd megfogta kezem és  elkezdett haza fele vinni. Haza értünk ,anya egyből a nyakamba ugrott és nagyon örült hogy meg lettem de Bence belenézett a szemébe és mintha semmi nem történt volna mintha mindent elfelejtett volna az elmúlt egy hétből.Bence szemébe néztem és tudtam hogy ezt ő csinálta.
-Mi volt ez?-Kérdeztem meg tőle.
-Elég ha annyit tudsz hogy anyukád és apukád el felejtett mindent,holnap találkozunk a suliban mondta majd  közelebb hajolt ajkunkat egy lélegzet választotta el egymástól  majdnem össze ért.


De a végen el emelte a fejét és csak annyit mondott szia. Fülig bele pirulhattam a dologba.Talán jobban akartam én ezt a csókot mint Bence. Talán tetszik magam se tudom. De azt igen hogy amikor egész éjszaki karja közt tartott és egy percre se engedett el.Ahogy meg nyílt és mesélt az életéről,annyira jól éreztem magam vele.Ezekkel a gondolatokkal mentem fel a szobámba majd lefürödtem és elnyomott az álom végre a saját ágyamban.

Olivér szemszöge :

Mi után mindenki haza kísérte a lányokat én is el indultam Viivel a kezembe hozzájuk.Tudtam hogy csak én védhetem meg őt.És hogy én miattam van nagy bajban.Ahogy eszméletlenül feküdt a karjaim közt.Olyan védtelenek tűnt.De tudtam hogy  egy abszolút erős lány van velem.Nem tudhat meg semmit addig jó míg a legkevesebbet tud arról ami őt fenyegeti.Éreztem ahogy a szíve dobog és  veszi a levegőt a sötét éjszakárba.Meg fogadtam neki hogy mindig vigyázni fogok rá amíg élek és ezt be is tartom.Ahogy oda értünk a házhoz felvittem  a szobájába és lefektetem az ágyra.Olyan gyönyörű volt legszívesebben meg csókoltam volna,de nem keverhetem ekkora veszélybe mint amibe  már bele kevertem őt.Annyira aranyosan aludt ,de fel kell  keltenem hisz az elmúlt napokat el kell felejtenie.Remélem mindenben számíthatók a barátaira és az enyémekre a védelmében.Ahogy lassan meg simítottam karját ki nyitotta  gyönyörű szemeit,és rám mosolygott.
-Jó reggelt.-Mondtam neki egy biztató mosollyal.
-Neked is.Hol vagyok ??-Kérdezte meg Vii azonnal.
-Itthon vagy néz csak körbe.-Mondtam neki mire fel állt és körbenézet.Az arcára a mosoly egyre nagyobbá vált hogy újra itthon lehet.
-Köszönőm.-Mondta és beleugrót a nyakamba.Illata elképesztő volt miden egyes lélegzet vétellel nehezebb volt távol tartanom magam tőle.Köszöni de pár perc múlva el fog felejteni mindent olyan nehéz ezt meg tenni vele de muszáj meg tennem. Magamhoz öleltem még  utoljára,végig simítottam hátát majd  a szemébe néztem,és bum már el is felejtett mindent amit el kelet  mikor vissza néztem rá olyan egyszerű volt és mosolygott bájos és elragadó. De erőt kelet vennem magamon és el kellet jönnöm tőle. 


Egész nap csak ö járt a fejemben nem bírom ezt az érzést így elviselni. Egy bárba vettem az irányt ahol sok részeg ember volt a cigi fűstől  és az alkohol szag majdnem meg  fullasztott .De nem érdekelt. A bár pulthoz mentem és kértem egy abszint  majd gyorsan le húztam éreztem  ahogy az alkohol halad lefele testeben. A hangos zene csak szól a lányok táncoltak  már egy józan ember sem volt a bárban  miden és mindenki züllött velem együtt.Csak ittam és ittam  egyik pohárral a másik után .Kezdtem el veszteni saját magamat és bementem a táncoló tömegbe. Ott egy szőke hajú lány jött oda nyakam köré fonta kezeit .Én pedig csípőjére tetem kezeimet test  mindenhol egymáshoz simult  és együtt mozgót.Majd egy hirtelen mozdulattal meg csókoltam nem tudtam mit csinálok az alkohol vezetett és a vágy.Be húztam magammal a leg közelebbi  WC-helyiségbe és el kezdtük egymást vadul csókolni  levettem pólómat  én pedig egy mozdulattal  levettem róla mini ruháját  éreztem ahogy szíve egyre hevesebben kezd verni.Ahogy véve simította pucér felső testemet én pedig végig csókoltam nyakát majd  rá tértem  melleire  a csókjaimat halk nyögésekkel  díjazta. Kezeivel hajamba túrt  mire én  belemarkoltam fenekébe.Erre a  nadrágom gombját kezdte el ki  gombolni.Tejesen át  adtam magam neki.


 
Hirtelen a fal felé fordítottam és erősen harapni kezdtem a nyakát.
-Mi a fenét csinálsz te barom -Üvöltőt rám Ya Ou és le húzott a csajról.
-Hagyjál már.-Kiabáltam neki vissza de ő megfogta a karom hozzám vágta felsőm és maga után húzott.
-Tejesen el mentek Olivér.-Kiabált rám  újra most már kint a friss levegőn.
-Mi közöd van ehhez.-Válaszoltam neki ingerülten .
-Most indulunk haza ülj be a kocsiba.-Mondta jóval higgadtabban.
-Nem.-Válaszoltam neki majd  nem sok mindenre emlékszem csak hogy kaptam egyet Ya Outól amit meg is érdemeltem és reggel az ágyamban ébredtem fel a fejem majd szét szakadt rosszul voltam a tegnapi alkohol mennyiség miatt .Alig emlékeztem a tegnap éjjel történtekre de aztán kezdtek be villanni  képek az éjszakáról csak bámultam magam elé és nem ismertem magara és egyből Vii jutott az eszembe.

-Olivér  siess mi gyárt indulunk.-Kiabált be  a szobába Bence.
-Mi van hova ??-Kérdeztem  vissza gyorsan .
-Iskolába hova.-Válaszolta Sziki.
-Én ma nem megyek.-Jelentettem ki.
-De igen jössz.-Lépet be  Ya Ou a szobámba egy aszpirinnel és egy pohár vízzel a kezében.
-Ez mi ?-Kérdeztem tőle.
-Gyógyszer vedd be jobban  leszel tőle 10 perc múlva lent találkozunk.-Mondta majd ki ment a szobámból.Újra egyedül maradtam a gondolataimmal és a lelki ismeret furdalással.De nem sok időm volt evvel foglalkozni be vettem a gyógyszert majd felkaptam egy pólót és egy nadrágot a cipőmet és már mentem is le ahol a  többiek már vártak rám.
-Végre ide ért a herceg is.-Kezdet el szekálni Ya Ou.
-Jó nem vagyok  most erre.-Mondtam neki majd vette a lapot és be ültünk a kocsiba kb 15-perc alatt a iskolához értünk ahol már mindenki nyüzsgött  kora reggel persze ez a fejemnek nem tett jót.Leültünk szokásos helyünkre és elkezdtük  vizslatni az udvart .Majd meg pillantottam  őket és őt .Most is olyan gyönyörű volt mint egy napja mikor ott hagytam ahogy mosolyog egyből meg áll az ember lélegzete is tőle annyira tökéletes a fekete ruha kiemeli tökéletes alakját és hosszú szőke haját. 

Vii szemszöge : 

Az elmúlt egy nap eseménytelen volt.Vártam már a hétfőt hogy újra suliba jöhessek,hisz mostanában midig történik valami érdekes ahogy belépünk a kapunk barát nőimmel az oldalamon vidámak voltunk és nevettünk  És meg láttam őket őt a négy good boys-szunkat valami kegyetlen jól néztek ki de Olivér még is megviselt volt. Azonnal  csengetek így alkalmunk se volt  oda menni hozzájuk de amit mentünk a folyosón egy  szere  beléjük botlottunk és csak azt vettük észre hogy négy villogó szempár áll velünk szemben.

 
-Sziasztok.-Köszöntek oda  hangosan.
-Sziasztok.-Köszöntünk vissza bár a csajok kicsit felszabadultak voltak mintha  már olyan jobban lennénk velük ahogy Domii és Ya Ou mosolygott egymásra már nekem volt cikki esküszöm.De aztán ebből a gondolatból a tanár zökkentett ki.
-Kérem mennynek a terembe és foglalják el a helyüket.-Utasított minket  a tanárnő.Eleget tetűnk kérésének és elfoglaltuk a helyeinket .Bár most én ültem egyedül mivel Domii és Ramii helyet foglalt  Ya Ou és Bence előtt.Már az óra vagy  húsz perce ment.  Halálra untam magam  ahogy mindenki.Egyszer csak kopogás halasztódott az ajtón és egy eszméletlen srác lépet be  rajta.
-Jó napot ,sziasztok.- Jött a szájából  a szó.
-Szia te vagy Levi igaz ?-Kérdezett  rá a tanár.
-Igen én vagyok.-Válaszolta az új srác annyira jó néz ki eszméletlen ezek a gondolatok cikáztak a fejemben.
-Foglaljon helyet Levente.-Utasította a tanárnő.Ahogy ott állt majdnem szétestem tőle ilyen jó pasit gondoltam magamban és szépen vigyorogtam rá amit ő  is egy mosollyal   támogatott .


Egyetlen egy hely volt a mellettem lévő szék amire le esett hogy le ült mellém már vagy két perce ott volt tejesen  zavarban voltam . Nem bírtam nem rá nézni .Hátra néztem amikor megláttam Olivér aggódó szempárját. De most valahogy nem érdekel  csak a mellettem ülő fél isten.
A szüleim  három napra el utaztak szóval ma buli lesz nálam és elhatároztam magamban hogy Levit is el hívom. Gyorsan le mentek ettől kezdve az órák és vége is lett a hetediknek ami után mindenki gyorsan  haza fele vette az irányt.Itt a pillanat meg kell kérdeznem Levit.
-Szia őő ne haragudj hogy zavarlak Vii vagyok és  ma bulit tartok arra gondoltam el jöhetnél te is és egy kicsit meg ismerhetnél mindenkit mit szólsz hozzá.-Néztem rá boci szemekkel.
-Helló nem zavarsz szívesen  de nem tudom a címet .-Válaszolta vissza Levi .Erre a mondatra elővettem egy tollat a táskából és el kezdtem fel  írni a kezére,amit Olivér is látott majd idegesen el hagyta a termet nem értem mi baja van. Amire végeztem csak ketten voltunk a terembe .És el indultunk mi is ki Levi más fele ment én pedig  mentem barát nőimhez  akik a srácokkal dumáltak .
-Ohh szuper hogy mind itt vagytok még.-Mondtam neki mosollyal az arcomon.
-Mert??-Kérdezte Bence.
-Ma bulit tartók és  jó lenne ha ott lennétek.-Mondtam.
-Ez király ott leszünk válaszolta YaOu.
-Rám ne számíts.-Szólt hozzám Oli majd el ment.
-Nyugi ott lesz.-Mondta Sziki és mosolygót egyet.
-Rendeben akkor nálam tali,csinik legyetek.-Mondtam nekik kacagva.
-.Ti is.-Mondta Bence végig nézve Ramiin majd el mentek.
Gyors el köszöntem a csajoktól is majd egyenesen a boltba  mentem ahol meg vettem mindent estére hulla fáradtan értem haza volt még két órám  gyors megcsináltam a házat kitettem az alkohol tartalmú italokat
és vettem egy jó forró fürdött és el kezdtem  kutatni a ruháim között.Egy  fehér pánt nélküli   koktélruhát  választottam fehér nyaklánccal és egy fekete  magas sarkúval  hajamat begöndörítettem  és már kész is voltam.


Megjöttek a többiek is  nagyon csinik lettek. Meg jött a Dj-is  és már dübörgött is a zene.Csengetek csak jöttek az emberek  és végre meg  érkezett  Sziki Bence Ya Ou de Olivér sehol sem volt.
-Olivér ????-Kérdeztem azonnal.
-Nem volt  kedve jönni bocsi Vii nem  tudtam el hozni.-Mondta Ya Ou szomorúan.
-Semmi baj menyetek csak be a csajok a konyhában jó bulizást.-Mondtam Ya Ounak és be mentek szomorú voltam Oli miatt nem értem mi a fene baja van ennek a gyereknek mindig. De ezt gyorsan meg törte az ismét szóló  csengő hangja .És Levi lépet be rajta.
-Szia ide találtam.-Szólt hozzám  mosolyogva.
-Szia  gyere be.-Mondtam neki erre kaptam egy ölelést  valami nagyon izmos a csávó .Be mentünk mind a ketten ahol már ment  javában a buli.A zene hangosan szólt  az alkohol   szag már  terjengett a házban .Domii  Ya Ouval  Ramii Bencével Sziki pedig egy általam ismeretlen lánnyal táncoltak .Nagyon jól érezték magukat.Majd arra eszméltem fel hogy Levi közeledik felém két pohár  vodka naranccsal.
-Köszönőm.-Mondtam neki.
-Szívesen,nagyon jó kis bulit hoztál össze.-Mondta és ez nagyon jól esett majd egyre több alkoholt hozott én pedig csak  ittam  és már táncoltam  a pezsgős üveggel  és persze Levivel.Nagyon jól éreztem magam  az alkohol tejesen elborította elmémet majd egy puszit éreztem nyakamon Levi volt és a fülembe súgta a fülembe hogy meg e mutatóm neki a szobámat ami az emeleten volt és le volt zárva meg fogtam kezét  és húztam magam után fel a szobámba ahol senki nem volt csak  mi ketten  voltunk  és a zene koktélruhában .Ahogy  beléptünk a szobába Levi kulcsra zárta  az ajtót de ennek nem tulajdonítottam nagy jelentőséget.Leültem az agyra Levi pedig mellém elkezdett csókolni én vissza csókoltam de aztán haladt egyre lejeb ami már nagyon nem tetszett.
-Ne Levi.-Mondtam neki.
-Mond azt hogy nem akarod.-Válaszolta és újra a nyakamnak esett.
-Áj le.-Kezdtem kiabálni.De ő rám se hederített ,próbáltam el lökni magamtól de nem ment  sokkal erősebb volt mint én. El kezdtem  szét szakítani ruhámat a könnyek el kezdtek folyni a szememből  a könnyek.Senki nem hallottam  senki a kétségbe esett kiáltásomat. Nem tudtam mit tenni elkezdtem ennél még jobban kiabálni hogy véletlen valaki meg hallja.
Segítsék,Segítsék,Segítsék !!!!

17 megjegyzés:

  1. nagyon szuper :))

    VálaszTörlés
  2. uriten ez nagyon jóó <3

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóó :D mikor lesz kövi réész ?? :D :*

    VálaszTörlés
  4. Kövit gyorsan! :) :* nagyon jó!! :)

    VálaszTörlés
  5. Dejoooo lett*-* Mikor hozod a kovit?Siess:D

    VálaszTörlés
  6. uristen nagyon szeretem hozzd a kövit :D

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett gyors a kövit kérlek <3

    VálaszTörlés
  8. nagyon szuperr nembirom gyorsa kovit :)))

    VálaszTörlés
  9. most a kövit !!!!!!!!!!!!!!!! ;)

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó lett hozd a kövit :)

    VálaszTörlés
  11. imádom a blogodat by Evelin :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szupiii!! :) Mikor lesz új rész?? :)

    VálaszTörlés
  13. köszönöm Kinga ma lesz új rész :))

    VálaszTörlés