2014. július 19., szombat

Sors!!!

 Sziasztok meghoztam a 7.rész jó olvasást hozzá.

Meg szeretném köszöni a sok lájkot  commentett,feliratkozást nagyon jó esik ez a sok pozitív vissza jelzés.

Puszi Vii!!

7-rész

Hisz számít, hogy mit lépsz, vagy mindez csak sors? Előre megírt a sztori, vagy miattad kalandos? Hova jutsz, merre mész, kész képet kapsz... Vagy a szerencsében bízol és a feketére raksz.

Csak néztünk egymás szemébe, a hideg fuvallat  ami be jött  az ablakon  keresztül vagy a félelemnek köszönhetően testem minden egyes porcikáját libabőr járta át.Éreztem ahogy a hajamból a víz cseppek folynak a hátamon keresztül egészen a derekamig .Az az illat ami  minden egyes levegővételnél újra és újra átjárta testem miden potyát.Szívem egyre hevesebben vert és mintha rosszul kezdtem volna lenni ,bár fogalmam se volt mi miatt akarok elájulni de tartottam magam.Gondolataimból az a személy zökkentett ki akin épp minden gondoltatom járt.
-Héj te meg mit keresel itt??-Kérdezte meg Olivér  egy fél mosollyal az arcán.
-Bocsi nem tudom csak el tévedtem akkora ez a ház.-Válaszoltam neki a gyanúmról semmit sem szólva.
Majd lépete felém egyet amitől meg ijedtem és léptem egyet háta ami azt eredményezte hogy megbotlottam az agya sarkában és a földre huppantam.
-Jól vagy??-Kérdezte meg Olivér mikor oda lépete és felsegítette a földről meleg keze  a karomat fogta és mintha nem lenne súlyom egy könnyed mozdulattal  már  a saját lábamra állítót.
-Igen tejesen jól.-Válaszoltam neki gyorsan vissza de ,nem az igazat  majd el ájultam közelségétől.
-Nem úgy látom tiszta libabőr vagy és hó fehér.-Vágta rá azonnal.Bár csak a hold sugarai  világították meg arcomat mert egy lápa se égett nem is értem hogy láthatta hogy még fehér is vagyok 


Nem válaszoltam neki csak néztem rá ahogy ő rám.Majd egy hirtelen mozdulattal levette a székről törölközőjét és rám  terítette és  meglepő  módon magához  ölelt.Fél pucér teste tűz forró volt, amit be kell vallanom  hogy most  nagyon jól esett mivel nagyon fáztam.Nem tudom miért de  hozzá bújtam.Az illat most még erősebb volt mint eddig bármikor ez a  vállamon pihenő textilnek volt köszönhető. Olyan erősek voltak karjai de még is gyengéd volt hozzám.Egy pillanatra el felejtetem mindent.  Csak én és ő voltunk.Valahogy azt éreztem hogy megbízhatok benne mégis nem tudtam hogy ki ő az én életembe kik ők az én egyszerű hétköznapi  életemben és hogy mit szeretne ,szeretnének tőlem .


 Csak öleltük egymást perceken át mikor ki nyílt az ajtó és Ya Ou toppant be hirtelen szétváltak testeink és  Ya Oura néztünk aki  csak nagyokat pislogott. 
-ŐŐ bocsi nem akartam meg zavarni semmit sem.-Szólat  meg Ya Ou.
-Nem zavartál meg semmit sem.-Mondta Olivér.
-Hát nekem nem úgy tűnik.-Jelentette ki Ya Ou nagy mosollyal az arcán.
-Haver már képzelődsz is-Válaszolt vissza Olivér nevetve.Én szerintem fülig vörös lehettem mint a paprika  meg  sem tudtam szólalni bár nem is akartam. Majd egy éles fény  szűrte át szemem ami a lápa fénye volt és Ya Ou nemes egyszerűséggel felkapcsolt.
-Na így már jobb  nem gondoljátok.- nevetett fel Ya Ou és egy olyan leszek a barátotok jelet mutatott.


Én még midig nem tudtam meg szólalni még midig sokk alatt álltam azt hiszem.De aztán egy váratlan sikoly
hallatszott a medencétől.Azonnal hallottam  hogy Ramii az szívem össze ugrott  és azonnal rohantam vissza a medencéhez a fiúk pedig utánam.Ramii a hátsó  kert felől jött Bence  oldalán azonnal oda rohantam kezébe egy harapást látva amiből vér csordult ki!


 -Mi a fene folyik itt.-Kiabáltam fel Ramii tejesen sokban volt így se bírja a vért hirtelen fal fehér lett és el ájult Bence karjai közt.
-Gyorsan vigyük be.-Szólt Sziki majd  segített Bencének Olivér elkapta a kezemet Ya Ou pedig Domiét és vittek Bencéék után sietős léptekkel.
-Hozzatok egy kis tiszta alkoholt .Szólalt meg Bence mire Olivér azonnal tejesítette kérését.Ramii óra alá dugta és barát nőm  ébredezni kezdett.
-Jól vagy.-Kérdeztem tőle miközben letérdeltem hozzá.
-Meg vagyok nyugi.-Válaszolta remegő hangon.
-Mi történt, és mi ez a harapás ??-Kérdeztem rá azonnal  a leglényegesebb dologra.
-Valami meg támadott.-Válaszolta azonnal  Ramii.
-Hogy micsoda??-Kérdezte meg Domii kikerekedett szemekkel.
-Biztos egy állat volt.-Jelentette ki Bence.
-Kérdem én melyik állat harap meg így egy embert ??-Kérdeztem fel háborodva.
-Nem állat volt.-Szólalt meg Ramii mire mindenki rá figyelt .
-Hogy micsoda ??-Kérdeztem vissza.
-Jól hallottad nem állat volt.-Válaszolt Ramii.
-Akkor mégis mi ??-Kérdezte Domii
-Nem tudom nem láttam  jól sötét volt.-Mondta Ramii még  egy nagy nyelés közepette .
-Biztos csak képzeli.-Jelentette ki Sziki
-Nem képzelem ,nem te voltál ott.-Mondta Ramii Szikire nézve.Ami mi evvel foglalatoskodtunk Bence bekötötte Ramii csuklóját. De ami nagyon fura volt hogy Olivérrel  félre vonultak ,nem is nagyon érdekelt inkább Ramiival foglalkoztam.
-Nyugi most már minden rendben van .Mondta neki miközben meg öleltem.Láttam rajta hogy nyugtalan és még midig fél valamitől ami talán nincs is.Sziki oda lépet mellém egy injekcióval kezében.
-Avval meg mi a  fenék akarsz.- Álltam elé felháborodva.
-Sokk alatt van ettől majd  elaszik és pihen egy kicsit.-Válaszolt vissza Sziki nyugodtan.Engedtem neki had adja be Ramiinak majd megvártuk míg barát nőm el nyomta  a  gyógyszer hatása és elaludt.
Már mindenki ki ment csak Bence és én voltunk ott. Benny rám nézett és csak annyit mondott menyek nyugodtan mennyek ki  ő itt marad vele, erre a mondatára bólintottam egyet és ott hagytam vele Ramiit mikor vissza néztem Bence Ramii fejét simogatta ,nagyon arik voltak ahogy ott ültek  ketten Ramii Bence vállára hajtva fejét és ahogy, Benny nézett rá jó volt őket így látni .


Kimentem a többiekhez akik épp  kajáltak.
-Kérsz te is ??-Kérdezte meg Sziki.
-Köszi most nem.-Válaszoltam neki majd elhagytam a helyszínt egyenesen ki mentem a medencéhez,és meg találtam a vodkás üveget  majd  szépen meghúztam  ötször-hatszor jó nagyokat kortyoltam bele.Nem szokásom inni de most ezt valahogy nagyon is jól esett . Majd fogtam magam és el indultam a kert irányába avval a gondolt menttel hogy hátha találok valamit.És be ugrott az a kép mikor Ramii azt mondta nem állat volt.De akkor mi lehetett ha nem állat.Egyre távolodtam a háztól a medencétől a fényektől.Mire le értem a kerítéshez  ahol még midig lassacskán csöpögött Ramii vére.Nagyon meg ijedtem nem tudtam mit csináljak csak bámultam bele a hatalmas pusztaságba és a sötétbe.Egyszer csak zajt hallottam egy fa reccsenést hirtelen hátra néztem és egy srác állt előttem külseje meg rémisztett  és majdnem el  sikítottam magam de ez a bizonyos személy befogta a számat.Nem tudtam ki ő és mit keres itt.Az eső zuhogni kezdett  és néztem a fehér srácot aki csak bámult rám.


Közelebb lépet majd végig  simította arcomat.A  pulcsija véres volt talán Ramii vére,mindenféle gondolat cikázott a fejemben. De egyszer csak el tűnt. Pár percig mozdulatlanul álltam majd egy kart éreztem kezemen Olivér volt az.
-Szia minden oké ??-Kérdezte meg.
-Láttam egy srácot megsimogatta az arcomat.-Mondta  mire hirtelen Olivér megfogtam a kezem és a ház irányába kezdett húzni.Oda értünk a többiek pedig egytől-egyig kint ültek és beszélgetek.
Mindenki ránk figyelt majd Olivér csak annyit mondott itt van.A srácok erre a szóra fel álltak mi pedig  nem értetünk semmit.
-Mi a fene ez ??-Kiáltotta el magát Domii Ya Oura nézve.De választ nem kapott.
-Az van hogy most egy jó pár napig senki  nem megy  sehova .-Válaszolta Bence.
-Micsoda ti meg örültetek.-Kiabáltam fel és ki  húztam karomat Olivér kezei közül.elkiabáltam magam hogy futás erre a lányok és én is örült futásba kezdtem.Olyan volt mintha az életünkért futnánk Amire a kapuhoz értünk  Ya Ou ,Sziki,Bence és Olivér már ott állt  fogalmunk se volt hogy értek oda ilyen gyorsan mi megtorpantunk és csak néztük magunk előtt őket!!!!!


10 megjegyzés: