2014. július 12., szombat

Vigyázok rád !!

  Hy mindenkinek  meg hoztam az 5.rész ami elég félelmetesre sikerült,jó olvasást hozzá.Szeretném meg köszöni a commenteket,feliratkozásokat nagyon sokat jelentenek.

Puszi Vii!!

5-rész

 Nagyobbat nem is tévedhettem volna. Azt hittem, elég lesz mosolyognom meg bólogatnom, úgy csinálnom, mintha minden rendben lenne. Volt egy tervem. Meg akartam változni, új életet kezdeni, a múlt nélkül, a fájdalom nélkül, valaki igazival. De ez nem olyan könnyű. A rossz dolgok veled maradnak. Követnek. Nem tudsz megszökni előlük, bármennyire is szeretnél. Csak azt teheted, hogy felkészülsz a jóra, hogy amikor az megtalál, megragadod, mert szükséged van rá. Szükségem van rá. 

De aztán jött egy gondolat hogy nem bántana engem ,vagyis nagyon reménykedtem benne.Kinyitottam a szemem és láttam hogy Bence még mindig Ramiit kezét fogja erre Olivér mellém lépet és ő is meg fogta a kezemet.Nem fájt de tudtam hogy nem tudnák ki szabadulni a szorításából.A látvány ahogy a lány már már alig volt eszméleténél és talán már levegőt sem vesz ,ott feküdt vérbe fagyva.Minden egyes másodperc elteltével kevesebb esélye volt az életben maradásra.Majd Olivér megszólalt evvel meg törve a csendet.

-Mi a helyzet Sziki?-Kérdezte Olivér komor hangon közben még mindig csuklómat fogta,én Ramiit vizslattam aki könnyeivel küzdött.Sziki  nem szólalt meg csak megtekerte a fejet mintha nem tudná megmenteni a lányt.
Olivér rá nézett és bólintót  egyet.Nem bírtam nézni ahogy a szemem láttára hál  meg egy ember , el kezdtem ráncigálni a karomat hogy engedjen el Olivér de  semmi esélyem nem volt.Elordítottam magamat.

-Engedj el most azonnal meg fog halni.-Kiáltottam el magamat minden szem pár rám szegeződött.Bence oda hozta mellém Ramiit ami egy kis megnyugvást jelentett ebben a helyzetben.De Ramii hirtelen el kezdett sikítozni.
-Bence!-Szólalt meg Olivér majd erre a mondatra barátnőm már eszméletlen volt,látványa meg ijesztett lélegezni is el felejtettem pár másodpercre, ott feküdt a földre fektetve.Elborult az agyam és hirtelen könnyek gyűltek a szemben , el kezdtem beszélni csak beszéltem.
-Mi a francot csináltok ti normálisak vagytok , egy ember eszméletlen a másik pár percen belül meg hal ti pedig csak álltok és nem segítettek.-Tört ki belőlem minden érzelem,Sziki rám nézet és csak ennyit mondott.
-Rajta már nem lehet segíteni.-Válaszolta Sziki.
-Mi az hogy nem lehet?-Kérdeztem vissza semmit sem értetem ,nem  tudtam se gondolkozni és nem láttam a ki utat ebből.Olivér elém  állt belenézett a szemebe és csak 1 szót mondott.


-Csend.-Mondta Olivér komoly tekintettel.Hátra léptem kettőt ,és máris Bence fogta meg a karomat Olivér ránézett Bencére és oda lépet a már szerintem hallott lányhoz.



-Nem tudok rajta segíteni.-Mondta Sziki Olivérnek.
-Semmi esélye nem maradt? -Kérdezte meg Olivér.
-Semmi.-Válaszolta Sziki és lehajtotta fejét.Olivér vissza nézet Bencére, mire Bence bólintott egyet,erre a mozzanatra Sziki lefogta a lány Olivér pedig a lány mellett elhelyezkedő kést fogta meg keze csurom vér a látvány elborzongató volt nem tudtam mi fog következni.


Olivér rá nézet Szikire mire az csak annyit mondott mehet,erre Olivér fel emelte a kést és egyenesen a lány szívébe szúrta lerogytam a földre mintha belém is ezernyi kést szúrtak volna , nem akartam fel nézni csak egy hangot hallottam ami a lány utolsó szava volt SEGÍTS!! 


Nem tudtam hogy segíthetnék neki túl késő volt már, nem bírtam tudatosítani magamban hogy  megöltek egy embert hogy Olivér megölt egy embert.Egész testem reszketett barátnőm még mindig a földön hevert, nem tudtam mit csináljak Minden egyes porcikám menekülni akart előlük előle. Majd egy meleg kezet éreztem kezemen Bence volt az aki felemelt a földről, láttam ahogy a lány meghalt láttam ahogy Sziki és Olivér csak bámulnak rá láttam mindent amit csak látnom kellet.Minden egyes lélegzet vétel fájt nagyon fájt.Erre a gondolatomra kopogás hallatszott mindenki  arra figyelt és megszólalt egy hang.
-Mi vagyunk engedjetek be.-Szólalt meg a számomra ismeretlen hang.Olivér oda lépet az ajtóhoz  és  kinyitotta azt.Ya Ou és Domii léptek be WC-be.Ránéztem Domiira és Ya Ou ra  meg  sem voltak lepődve mintha tudtak volna az idebent történtekről ,én rá néztem Domiira aki oda jött  meg ölelt és mondta Bencének hogy engedjen el. Néztem a szemébe  értetlenül míg Ya Ou  csak megkérdezte hogy hogy keveredtünk mi ide Ramiival mire Olivér el kiabálta magát.
-Neked kellett volna  rájuk vigyázni!-Kiabálta Olivér.
-Tudom tesó.-Mondta Ya Ou lehajtót fejel. 
Ramii is fel kelt  az eszméletlenségből és Bence egyből oda lépet mellé.Bence rá nézett a fiúkra és azt mondta majd én elintézem evvel megfogta Ramiit és  kivezette a szobából.Gyorsan felpattantam nem  hagyhattam hogy meg ölje a barátnőmet elé álltam és azt mondtam  nem viszed sehova sem.Ebben a pillanatban Olivér állt mellém és el húzott Bence elől, mintha kitépték volna  a szívemet ahogy láttam hogy az ajtó be csukódott mögöttünk és ahogy barátnőm még vissza pillantott.El kezdtem ütni Olivér mellkasát de ő nem engedett a szorításából.Domii lépet mellénk és azt mondta hogy nem fogja bántani. Nem tudtam neki hinni ahogy meg ölték ezt a szegény lányt úgy meg ölik Ramiit  is. Nem értetem mi történt Domiival tiszta nyugodt volt.Sziki és Ya Ou becsomagolták a halott lányt  és az ablakon keresztül ki vitték az épületből.Amit utána Domii és mi is követünk.Csak sétáltunk és sétáltunk kb fél órát majd egy erdőhöz értünk egy nagy sötét és félelmetes erdőhöz.És ebbe az erdőbe be is mentünk nem láttam mást csak fákat  és homályt a félelem átjárta egész testemet,de Olivér szorosan ölelt  magához.

 

Meg álltunk  Ya Ou és Sziki ásni kezdtek , el temették a lányt .Én ott álltam Olivérrel aki egy percre sem tévesztett szem elől, Domii csak állt ott mintha nem lenne önmaga.Egyszer csak Bence állt mellénk most már Ramii nélkül,Olivérrel egymásra néztek majd bólintottak egyet én pedig már tejesen kimerülve fel néztem rájuk és csak ennyit kérdeztem.
-Hol van Ramii?- Kérdeztem tőlük.
-Otthon van az ágyában és alszik ne aggódj .-Szólat meg Olivér ez után Bencére néztem aki szint úgy helyeselt valamiért el hittem nekik hogy ez így igaz ahogy mondják de a ma történteket nem tudom fel dolgozni.Sziki és Ya Ou végeztek.
-Menyünk.-Mondta Sziki.
-Ya Ou vidd haza Domiit is és intézkedj.-Mondta Benny Ya Ounak. Mire Ya Ou megfogta Domii kezét és gyorsan el tűntek a sötétben.
-És vele mi lesz ??-Kérdezte meg Sziki.
-Majd én hazaviszem.-Szólt vissza Olivér.
-Rendben.Mondta Sziki.
-Olivér mindent el kell fejtenie.-Szolt Olivérhez  Bence.
-Tudom.-Válaszolta Olivér majd el indultunk.Felénk vettük az irányt ,nem értetem semmit úgy éreztem mintha a lábaim nem bírtak volna el ,Olivér ezt észre vette és fel vett a karjába egész úton így cipelt kérdeztem volna sok mindent de egy szó nem jött ki a számon az elgyengültségtől.Csak néztem ahogy az éjjeli szél lengeti szőke haját, és a lámpák fénye világított néha néha arcára.Biztonságban éreztem magam de még is féltem, féltem attól a személytől akitől egyszerre kapok biztonságot és félelmet.Meg pillantottam házunkat fogalmam se volt hogy  fogunk be menni de Olivér ezt is meg oldotta kezében vitt át a fán az ablakomon át a szobámba lettet én pedig csak bámultam rá mire ő elmosolyodott és levetette kabátomat és cipőmet pontosan tudta hol van a helye mindenek.Majd lefektetett ágyamba.
-Mindig vigyázni fogok rád.-Szólalt meg.
-Ki vagy te ?-Kérdeztem meg tőle semmit se értve.
-Az most nem fontos csak pihend ki magad.-Válaszolta a kérdésemet figyelem kívül hagyva.
-De fontos kik  vagytok ti és mit akartok tőlem?-Kérdeztem csak úgy jöttek belőlem a szavak.Nem válaszolt semmit csak szemebe nézet nyomot egy puszit arcomra és azt mondta  reggelre  felejtsek el mindet amit láttam, hallottam és átéltem.Majd az oldalamra fordultam és éreztem hogy ő pedig átkarol egész testével védelmezni próbált,éreztem ahogy dobog a szíve és hogy vigyáz rám  ölelő karjaiban aludtam el.


Reggel a napsugár fénye ébresztet és semmire nem emlékeztem a tegnapból , kinyújtottam és megfordultam. A párnámon idegem illatot éreztem ami kellemes volt  , de nem az enyém valaki másé ,csak vettem a mély levegőket és próbáltam be azonosítani az illat gazdiját, de nem tudtam számomra ismeretlen illat volt.Vajon ki volt az ??? És mit keresett a szobámban ,az ágyamban mellettem!!!

8 megjegyzés:

  1. hallod nagyon komoly nagyon teteszik kurva jól írsz gyors a kövit :Angi :))))

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon jó lett és nagyon izgalmas létszi gyorsabban hozd a részeket puszii :DDDDDD

    VálaszTörlés
  4. Hat Draga ismet egy k*rva jo reszt hoztal ossze ;) <3

    VálaszTörlés
  5. eszméletlen jóó uristen igy tovább gyors a kövit <3

    VálaszTörlés
  6. huuu nagyon szupiiiiiii :)))

    VálaszTörlés