2014. július 21., hétfő

A halál angyala!!

Sziasztok  meg hoztam a 8.rész  amiben van +16 rész mindenki saját felelősségre  jó olvasást hozzá ne felejtsétek el lájkolni és feliratkozni .

puszi Vii!!

 8-rész

There?s something about you my heart has been searching for...

Megtorpantunk és nem szóltunk semmit csak bámultunk magunk elé.Ők pedig mint midig most is tökéletesek voltak  és mosolyogtak.De mi csak rettegtünk.Mi az hogy nem akarnak  haza engedni minket ,cikáztak a gondoltatok a fejemben.


-Mi ért kell ezt??-Kérdezte meg Ramii  könny cseppekkel a szemében.
-Bíztatok bennünk.-Szólalt  meg Ya Ou.
-De hogy mikor nem engedtek el menni ? -Kérdeztem rá.
-Mennyünk vissza a házba ott  nyugodtan meg tudjuk beszélni.-Mondta Sziki.El indultunk a ház felé de akkor a kapunál megláttunk egy sétáló lányt  majd Domii el kiabálta magát hogy segítsen .A lány azonnal oda futott a kapuhoz.De ahogy jött úgy Sziki megfogta egy egy hirtelen mozdulattal az ölébe kapta.Ennyi most már menekülésre esély sem  volt.A fiúk oldalán vissza mentünk a házba majd a fiúk azonnal lezártak minden  amin ki tudnánk szökni.
-Mi a franc folyik itt?? Rakj le te barom.-Kiabált fel az ismeretlen lány Sziki kezében.
-Nyugodj le nincs semmi baj.-Szólalt meg Bence.
-Semmi nincs rendben.-Kiáltott bele a beszélgetésbe Ramii.
-Csend legyen.-Kiabálta le magát Olivér. Össze  rezzent minden testrészem hangja hallatán.Nem hallottam még kiabálni.Féltem és nem tudtam mi lesz.Egy sötét szobába vittek minket ahova semmi fény nem szűrődött be fény.Olivér vissza nézett majd annyit mondott dolguk van és majd jönnek és becsukta az ajtót ami minden fényt elzárt a külvilágtól ahogy minket is.Éreztem ahogy arcomon lefolyt egy   csepp sós víz ami a szememből eredt.Majd  meghallottam ahogy barátnőim zokognak.Oda mentem hozzájuk majd szorosan meg öletem őket.
-Minden rendben lesz.-Próbáltam  magabiztosnak tűnni   amennyire csak tudtam.
-De mi lesz most??-Kérdezte Ramii remegő hanggal.Nem tudtam semmit mondani  mert magam se voltam biztos semmiben.
-És te ki  vagy ??-Fordult az ismeretlen lány  felé Domii
-Patrícia  vagyok de hívjatok csak Dalminak.-Válaszolta a lány.
-Rendben Dalmi én Vii vagyok ők  pedig  Ramii és Domii.-Mutattam be neki mindenkit.
-És mi ez az egész dolog ?? -Kérdezte Dalmi.
-Sajnos még mi se tudtunk  erről semmit azt se tudjuk mi van.-Mondtam el neki mindent amit tudtam.Erre a mondatomra nyílt az ajtó és a fiúk jöttek be rajta majd felkapcsolták a villanyt.
-Ti meg miért vagytok sötétben??-Kérdezte meg Bence nevetve.
-Nem tudtuk hogy van villany.-Válaszoltam komolyan.
-Nem börtönben vagyok csajok.-Mondta Ya Ou  mosolyogva.
-Hát pedig akaratunk ellenére itt vagyunk tartva.-Válaszolta Domii Ya Oura nézve.
-Sajnáljuk de ez a legjobb  és a legbiztonságosabb meg oldás.-Válaszolta Olivér a szemibe nézve.
-De  nem vagyunk veszélyben.-Jelentette ki Ramii.
-Nem tudod elképzelni mekkora veszélyben vagytok.-Mondta Olivér lehajtva fejét.
-És nekem ehhez mi közöm van ??-Kérdezte meg Dalmii.
-Most  már te is bele keveredtél.-Válaszolta Sziki.
-Hát ez szuper.-Válaszolta Dalmi majd elmosolyodott  és boci szemekkel bámult Szikire,lehet azt hitte ez be jön majd nála és el engedik.


 -Ne néz így akkor sem mehetsz el.-Jelentette ki nemes egyszerűséggel Sziki.Tudatosult bennem hogy nem ,mi sajna innen  csak akkor mehetünk el ha a fiúk azt akarják.Még mindig nem értetem semmit.Veszélyben vagyunk ezek a gondoltatok szurkálták fejbe folyamatosan.Bence oda jött és mondta hogy nem lesz baj.Ahogy ki mondta Ramii fel állt és belebújt Benny karjai közé vetette magát mindenki oda kapta a  fejét és Bence csak el mosolyodott és annyit mondott hogy velem lesz majd én vigyázok rá evvel Bence szobája felé vették az irányt.De ami ez után jött az még váratlanul ért Domiihoz és Ya Ouhoz  tartozót .
-Ugye nem lesz baj ??-Kérdezte Domii Ya Out félelemmel a hangjába.
-Ami én itt vagyok addig nem eshet bajod.-Jelentette ki Ya Ou.Erre Domii a nyakába ugrót és egy puszit nyomot arcára majd Ya Ou  megragyogtatta 100 wattos mosolyát és meg csókolta Domit.Nem hittem a szememnek ,tudtam hogy barátkoznak meg be jönnek egymásnak de hogy ennyire és ilyen gyorsan.


-Mennyünk aludni.-Szólalt meg Ya Ou  majd kézen fogta Domiit és birtokba vették Ya Ou szobáját. Na ez kezd para lenni.Nem mehetünk haza mert nem engednek el, de pont akik nem engednek el azok vannak két legjobb barát nőmmel a világon  egy szobába ki tudja mit csinálnak most. Fogalmam se volt mi jön most fejemet bele hajtottam  kezeimre és  csak folytak sós cseppek arcomon.Ezt a tevékenységemet Sziki tette zavarta meg.Ugyan is mellettem lévő Dalmiit  elrabolta az álom. Sziki erős karjai közé kapta és be indult vele a szobájába.Szenzációs mondhatom. Ha úgy vesszük el vagyunk rabolva ezek meg itt hetyegnek a srácokkal én legszívesebben behúznák akkorát mindegyiknek hogy el törjön az orruk.Amire észbe kaptam egyedül voltam a nappaliban.A fejemben vettem hogy én most ki jutok és majd segítséggel vissza jövők a lányokért is. Elindultam a nagy házba,majd eszembe jutott hogy fent Olivérnél nyitva volt az ablak az biztos nincs be csukva el kezdtem rohanni a lépcsőn egyenesen abba a szobába amitől a hideg is ki ráz.De nem érdekelt csak a szabaduláson járt az eszembe.Beléptem a szobába ahol senki nem volt és az ablak nyitva van itt a lehetőség most vagy soha. Kiléptem az erkélyre és ami ott várt nem volt semmi a medence volt alattam de nagyon magas volt kétlem hogy  bárhogy is letudnánk jutni de aztán eszembe jutott  hogy  ha beleugranék a medencébe akkor nem törném össze magam.. Csak bámultam a mélybe és már majdnem ugrani akartam  egy erős kéz elkapta a kezem és vissza rántót.
-Meg se próbáld.Jelentette ki Olivér mire maga felé fordított.Szemeiben most is  erősséget és magabiztosságot sugalltak ,haja most is tökéletes volt..
-Nem engedhetlek el te is nagyon jól tudod.-Szólt hozzám újból a szőkeség majd  ahogy találkozott tekintetünk picit szét nyitotta ajkait.


 -De mi ez ?? -Kérdeztem tőle könnyes szemmel.Mire magához öleltét és megpuszilta fejemet és csak annyit mondott ne féljek vigyáz rám.Valahogy el hittem neki majd ahogy csak tudtam magamhoz szorítottam azt az embert aktöl egy szere rettegek és még is megbízom benne.Annak ellenére  hogy  fogva tart akaratom ellenére.

Csak öleltük egymást  perceken át.Illata mint a drog olyan számomra különleges hatással van rám ez a fiúk,de fogalmam sincs hogy miért. 
-Gyere aludj egy kicsit.-Szólt hozzám Oli evvel megtörve ölelésünket.Az agya felé mutatót én pedig már tényleg nagyon fáradt voltam így le ragattak szemeim egy simítást éreztem arcomon majd el nyomot az álom.


Több órán keresztül  aludtam majd egy nagyon furcsa sikítás félére fel riadtam és felugrottam,azonnal mentem a hang irányába amit nem csak én hallottam.Mert Ya Ou és Domii ,Ramii és Bence és Olivér is csatlakozott hozzám.Egymásra néztünk majd Oli azt mondta ő megy előre mi pedig követük.Sziki szobája felől jöttek a hangok.Elkezdtem remegni a többiek is feszültek lettek.Olivér arca tejesen elkomolyodott.Majd ami ez után következett arra semelyikünk nem volt felkészülve.Ahogy Olivér benyitott Sziki szobája ajtaján olyan tárult elénk amire egyikünk sem volt kíváncsi.Olivér meg torpant,nekem személy szerint le esett az állam ahogy meg láttuk Szikit és Dalmiit  amint épp szeretkeznek.


-Mi a fene.-Kiabált fel Bence röhögve erre a gerle pár ránk figyelt.
-Mennyetek már ki basszus.-Kiabálta el magát Sziki mi egyből távoztunk majd Olivér be csukta  az ajtót.A napaliba mentünk ahol próbáltunk  felébredni a látványtól.
-Hát ez kémény volt.-Szólat meg Ya Ou és el nevette magát.
-Nagyon durva.-Válaszolta Ramii szintén mosolyogva.
-Ősze melegetek egy kicsit .Jelentette ki Olivér rám nézve.Olyan volt mintha azt mondaná a szeme hogy te nem jössz egy  köre.
-Nem kicsit melegetek össze.-Szólt vissza Domii.
- Hagyjátok már abba nem szép dolog amit csináltok.-Jelentettem ki.
-Pont te mondod miattad mentünk oda.-Válaszolta Olivér.
-Fogd rám.-Mondtam neki  flegmán.
-Na nyugi mert meg úsztatlak kicsit a medencébe.Emelte fel az úját Olivér evvel meg fenyegetve. fogtam magam és vissza indultam szobámba vagyis Olivérébe.A lámpa pislákolt  én pedig mire be nyitottam temérdek vért láttam a padlón el sikítottam magam erre a többiek utánam rohantak kegyetlen volt a látvány.
Mintha végig hoztak volna egy hullát a szobán.


Olivér átment és az erkélyről lenézett majd  őrült futásba kezdett mi pedig mentünk utána a hátsó kertbe, már hajnalodott.Majd Olivér el üvöltötte magát .
-Ne engedjétek ide őket..Kiabálta Olivér.De én csak futottam a fiúk próbáltak utánam kapni de nem tudtak.Oda mentem majd lefagytam egy hallott  megkínzott lány feküdt a földön  vérrel pedig rá volt írva hogy........

NE HIDD HOGY BIZTONSÁGBAN VAN!!!

11 megjegyzés:

  1. Jezus! Egyre parasabb a tortenet.
    De amugy nagyon jo! :D

    VálaszTörlés
  2. ez valami kegytelen jó és kegyetlen félelmetes majdnem meghaltam a végén ;)

    VálaszTörlés
  3. Ez valami nagyon komoly lett tetszik a romantikus jelenet imádom ahogy írsz gyorsa kövit jah + olyan félelmetes amennyire csak lehet <3

    VálaszTörlés
  4. Szia nagyon jó lett gyors a kövit :))

    VálaszTörlés
  5. Szia előszőr aztakurva életben nagyon jóóóóóóó nembirom annyira vároma kövit másodszór tok jo benne a +16 os rész végre valami ilyen is ebben a blogban minden meg van így továb :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon joo gyorsa kövit :BY Natii :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon szuper lett gyorsa kövit :))

    VálaszTörlés
  8. Uristen,nagyon jo resz lett ez is!*-* Mikor hozod a kovi reszt?:)

    VálaszTörlés
  9. köszi elvileg ma ha minden igaz :))

    VálaszTörlés