2014. június 20., péntek

Prológus

  Sziasztok köszöntők mindenkit a blogban ! Ez az első blogom remélem tetszeni fog amit írok.Rólam annyit hogy 18-éves vagyok egy álmodozó.Imádom élni az életem .Jó olvasást mindenkinek puszi Vii. 

                               ~ My life is like a puzzle. Just one piece..You

Minden ember életében, talán van egy olyan álom ami mindig is ott lesz a szeme előtt, bár lehet hogy sohasem fog teljesülni, de mindig él a remény, hogy valahol valaki épp ugyan ezt álmodja!
Az én történetem is így kezdődik egy kisvárosban élek családommal.A hétköznapi emberek hétköznapi életét élem, 18 -éves vagyok, a nevem Egei Viktória, de csak Vii. Bár nagy álmaim vannak, ezeket csak én élem át.
Hogy mi vesz körül és hogy mibe csöppenek bele ma vagy holnap.Sose voltam az a jó kislány alkat, mindig kerestem az izgalmakat, a kockázatot.
De mindig is tudtam hogy valahol még valami nagy dolog várni fog rám.És én csak erre napra várok.Hogy valami vagy valaki megváltoztatja az életemet.
Gyere velem az álmok és a képzelet birodalmába és éld át a kalandokat, veszélyeket, szerelmeket, csalódásokat, barátságokat, amit csak el tudsz képzelni. Add át magad a történetnek és Álmodj Velem :)
Úgy hallottam, hogy te játékos vagy..szóval játsszunk! Beszélgessünk, veszekedjünk, találkozzunk. Írjunk egymásnak jó reggelt és jó éjszakát üzeneteket. Sétáljunk együtt, varázsolj el. Aggódjunk egymásért, szívassuk egymást, ellenőrizhetjük is egymást. Adjunk egymásnak beceneveket, emlékeket. Meséld el a titkaidat, bízz bennem falak nélkül. Beszéljük át az egész éjszakát. Tegyük féltékennyé a másikat, csókolózzunk és ölelkezzünk, mintha többről szólna. És, hogy ki veszít?! Aki először lesz szerelmes...






Szereplők

 

 Patocska Olivér (Oli) : Egy roppant vicces és tehetséges fiú , 22 éves, sokan felnéznek rá.Tisztában van vele hogy oda vannak érte a csajok, a ByTheWay tagja !!!



Vavra Bence (Benny) : Egy mindig mosolygós 20 éves srác, gyönyörű hangja van, egy cukiság az egész személye és ő is a ByTheWay tagja !!!






 

Feng Ya OU Ferenc(Ya Ou): Nagyon nyugodt és helyes 23 éves fiú, már a neve is különleges, a csajok nagy kedvence és ő is tagja a ByThWay-nek !!!



 

Szikszai Péter (Sziki):Nagyon okos és aranyos 27 éves srác, megfontolt és magabiztos. Nagyon sármos tagja a ByTheWay-nak !!!





 

Mácsár Dominika (Domii): Egy mindig vicces és bolondos lány hatalmas szível 18 éves egy nagyon jó barátnőm !!!



László Ramóna (Ramii): Egy gyönyörű 18 éves lány, szókimondó és humoros, életem legjobb barátnője!!!



 

Herczeg Rebeka (Rebi): Egy örökös kibeszélő bajnok , szép, de egy kétszínű 17 éves csaj!!!



 

Egei Viktória (Viki,Vii) : Hát amit tudni kell rólam, hogy nagy szám van, nagyon makacs vagyok, képes vagyok nagyon szeretni és mindig kiállok a barátaimért. 18-éves vagyok !!!


15 megjegyzés: