2014. június 22., vasárnap

Kezdetek Kezdete!!

  Sziasztok meghoztam az  első részt.Remélem tetszeni fog. Nagyon szépen köszönőm  a prológusoz a kommenteket . Jó olvasást puszika Vii <3

1-rész 

  Akkor még nem fogtam fel, hogy ez a pillanat valaminek a kezdete volt, hogy minden egyes döntés egy újabb döntéshez vezet majd, aztán még egyhez és még egyhez. Végül egyetlen, lényegtelennek tűnő döntés végiggyűrűzik az egész életünkön. Nem tudtam, hogy ez a pillanat meghatározza majd az életemet. 


Ez a nap is úgy indult mint az össze többi.Az óra csörgése tudatosította bennem hogy egy újabb nap vár rám.De hétfő is van ami elég gáz főleg hogy suli van .Felkeltem gyorsan megmosakodtam és összeszedtem magamat .Majd le mentem a konyhába ahol az egész család tartózkodik reggelente.Anya egy meleg puszit nyomot arcomra ,nem is tudom mi lenne velem a családom nélkül .Mindenem meg van amit egy korom belli lány csak álmodni mer jó család,barátok,fiuk és a suliban is jó körökben mozgok.De mégis valami hiányzik ,amire mindig is vágytam és vágyni is fogok míg el nem ér és nem ránt magával.Gondolataimat öcsém szakította meg.
-Vii Vii Vii  ugye ma   te viszel suliba?? -kérdezte meg bociszemekkel.
-Igen öcskös, siess nem akarok elkésni.-válaszoltam neki.
Majd evvel a lendülettel el is indultunk az iskolába.Valahogy más ez a nap mint a többi ,valami idegen szellő leengedte meg hajamat amitől a  hideg is kirázott ,de ezt az érzést gyorsan elfeledtette  velem legjobb barátnőm Ramii  csatlakozása fél után mindig itt találkozunk reggelente. Gyorsan elvittük öcsémet a sulijába majd mi is elindultunk a megszokót jókedvünkkel ,hisz mi azon az elven vagyunk hogy élj a mának hisz nem tudhatod hogy holnap boldog tudsz lenni, és bírsz  majd szeretni!! Ramii olyan mintha  a testvérem lenne mindenben hasonlítunk amiben csak lehet.Beértünk a suliba bár semmi kedvünk nem volt a fizika tanár hablatyolásait hallgatni az első órában.Beléptünk a terembe semmi változás ugyan az az osztály.Itt aztán minden élőlény típus meg található,amit csak el tudtok képzelni. Az okos tojásokon át a luzerekig a helyes srácokon át a Barbi babákig minden megfordul a többiről nem is beszélve. Gondolataimat Ramii hódolója törte meg Patrik ,szegény nagyon csúnya és fülig bele van esve Ramiiba.Persze Ramii próbálja ezt figyelmen kívül hagyni .De arra jó hogy jókat szórakozunk rajta.Majd ott hagyva ,,kedves barátunkat"helyet  foglaltunk ami a ablaka felőli  oszlop  utolsó előtti pad volt.Ránéztem Ramiira és egyre gondoltunk,hogy ez is egy unalmas nap lesz a mi kisvárosunkban.Becsengetek evvel a tanár is be lépet az osztályba.De valami szokatlant csinált nem hozott könyvet, ez nála csoda.Mindenki csillogó szemekkel nézett rá ,hátha ma nem tanulunk  ere a gondolatomra négy srác lépet be a terembe.


A vér is megfagyott az ereimben végre történik valami ebben az unalmas várósban.A fiúk egytől egyig különböztek de még is valami volt a levegőben körülöttük.Ramii is tejesen elmerül és csak nézte őket ,ahogy az osztály többi tagja is.Nem értetűk a dolgot talán nem is akartuk. Majd a tanár visító hangját  működésbe hozva köhécselt egyet és elkezdte a mondandóját.
-Gyerekek ők itt az új osztálytáraitok Bence,Péter,Ferenc és nem utolsó sorban Olivér.-Mondta el nekünk a tanárnő.
-Tanárnő kérem én nem Ferenc vagyok hanem Ya Ou .-Szólalt meg és vigyorodott el a barnásabb bőrű  srác.
Mosolya mint a tűző nap mikor bele süt a szemedbe.A csajok körülöttem elkezdtek nyáladzani. Mi Ramiival  egymásra néztünk egy kis  mosolyt adva egymásnak.Majd újra a tanárnő szavára  figyelt mindenki .
-Szóval legyetek velük kedvesek és  segítsetek nekik amiben csak tudtuk.Ti pedig fogaljatok helyet.-Jelentette ki tanárunk.
Hát persze hogy mögöttünk  volt egy szabad pad .A szőke srác és kicsit magasabb barátja  helyet foglalt mögöttünk,a másik kettő pedig át elembe foglalt helyet. Valamiért szívem elkezdet hevesen verni és annyira zavarban voltam.De nem tudtam hogy  miért van ezekben a fiúkban valami nagyon furcsa és különleges.Alig vártam hogy vége legyen az órának és hogy kiszabaduljak ebből a szorongó érzésből. Ramii is elmeredt a gondolataiban egész órán síri csend volt a teremben annak ellenére hogy nem volt megtartva és még csak tanár sem volt bent.Végre ki csengetek és Rebeka az osztály nagymenője egyből lendületbe is jött. Ide jött a mögöttünk ülő srácokhoz  és egyből el kezdte a bekerítő folyamatát utálom ezt a csajt mindig mindenkit meg akar kapni még meg se jöttek ezek a fiúk de már nem hagy nekik nyugtot.Rebeka ismét az egész osztály figyelmét élvezte és ki is használta ezt nem volt más választás hallgatni  kellet és mi is kíváncsiak  voltuk a srácokra.
-Sziasztok én Rebeka vagyok de szolicsatok csak Rebbinek .- szólalt meg Rebeka.
-Szia én Bence vagyok de hívj csak Bennynek.-válaszolta a szőke srác mellet ülő fiú.Szóval ő Bence annyira aranyos hangszíne van és nagyon aranyosnak nézz ki.
-Na még ide se értünk de már csajoztok??  -Szólalt  meg  egy barna hajú kicsit alacsonyabb srác mint a másik három..
-Oh  ez az én hibám  én jöttem ide. -válaszolt Rebeka.
-Helló Rebeka én Sziki vagyok ő pedig itt mellettem Ya Ou.-Válaszolta  most már a nevét is tudom ő Sziki.
-Örülök Rebeka .-Mondta Ya Ou  mi ez a név nem értem.
-És ez a szőkeség kicsoda?? -kérdezte Rebeka és  nézet a hátam mögött ülő srácra.
-Ő itt Olivér.-Szólalt meg Bence ismét.
-Tök jó hogy itt vagytok ,még beszélünk.-szólalt meg Rebeka majd rákacsintott a fiúkra és kiment a teremből.
Majd gyorsan lementek az órák és végre mindenki mehetett haza ,amire össze szedtem a dolgaimat és el indultam az ajtó fele ahol is   ott volt Olivér meg állt az ajtó előtt és azt mondta menyek csak előre meg sem  tudtam szólalni  ahogy felnéztem rá valami volt a szemébe valami titok.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kimentem , ő  pedig utánam.

 


10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó hallod nagyon ügyes minél hamarabb a következő rész nagyon gyorsan :DDDDDDD

    VálaszTörlés
  2. Szia köszönőm szépen igyekszem :))

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon tetszik amit csinálsz így tovább <3 nagyon jó

    VálaszTörlés
  4. Viktoria! Most kovit! :D<3
    ez a resz pedig asdfghhjk ;) rem erted :D

    VálaszTörlés
  5. Domii mindent értek sfhfrduisjdhdzu ;) <3

    VálaszTörlés
  6. wááááóóóóóóóóóóóó kurva jóóóóóóóó folytasd gyorsan

    VálaszTörlés