2014. június 26., csütörtök

Egy sötét éjszaka!!

Sziasztok !!  Itt a 2.rész nem is fűznék hozzá többet, jó olvasást puszi Vii <3

2-rész  

  Senki sem választhatja meg a végzetét és senki sem menekülhet előle!!!

Végre péntek reggel van. És ma hivatalosak vagyunk egy buliba ami a tónál lesz. Már várom nagyon de előtte meg 7-órát le kell húzni az iskolában amihez semmi élet erőm nincs már.Mire felkeltem és levánszorogtam az emeletről addigra üres volt az egész ház. Mindenki elment a dolgára én pedig csak egy cetlit találtam a konyha asztalra téve tartalma az volt hogy reggeli a hűtőben ,vigyáz magadra puszi anya.
Nem voltam éhes ezért felszaladtam és rendbe  szedtem magam majd indultam is az iskolába. Ramii fél  úton csatlakozott hozzám mint általában.Majd bele bonyolódtunk  egy beszélgetésbe ami elég furcsára sikeredett.

-Vii neked nem furcsa hogy az új srácok csak hétfőn voltak az iskolába  azóta se hírük se hamvuk??? -Kérdezte Ramii
-Nem hinném hogy ez furcsa hisz most  költöztek ide  ,biztos sok elintézni valójuk volt ,néha olyan hülyeségeket tudsz beszélni.-Válaszoltam majd hatalmas nevetésben törtem ki.
-Te nem veszel komolyan Vii! -Szólat meg Ramii ismét de most már kicsit szigorúbb hangon.
-Jól van na ,de néha olyan hülyeségek fordulnak meg az agyadba ,inkább beszéljünk arról hogy mibe jössz este a partra.-Válaszoltam neki.
-Hogy micsoda hova megyünk??-Kérdezte értetlenül Ramii.
-Hahó hol jársz tudod part-buli-ma-este-megyünk.-Szólaltam meg ismét.
-Tejesen kiment a fejemből a mai este ,de ne aggódj nem hagynám ki.-Válaszolta  Ramii egy mosolyt eresztve.
-Én is így gondoltam.-Válaszoltam majd kacsintottam egyet.

Evvel az ütemmel beértünk a suliba,kicsit késtünk így már mindenki ott volt,persze a négy srác sehol nem volt. Ezek a gondolatok törtek rám töri óra kelős közepén.Vajon igaza van Ramiinak és ez már furcsa dolog vagy csak hülyék vagyunk hogy ilyeneken törjük a fejünket .De ez a gondolat egy szerűen nem hagyott nyugodni ,nagyon furcsa ez a négy srác ,valami félelmetes van bennük.Szépen lassan elteltek az órák.Hetedik óra után ki csengetek ezt Rebeka ki használva felkiáltott hogy este buli a parton, nem tudom mit hisz ,hiszen mindenki tudott már hetekkel ezelőtt a dologról.Persze nem bírná ki hogy ne ő legyen a figyelem közép pontjában.
Elköszöntem Ramiitól majd elindultam hazafele izgatott voltam az este miatt még fogalmam se volt  mit vegyek fel.Ezt a gondolatomat az eltűntnek hit négy fiú látványa törte meg.Az úton  egy sárga nem tudom milyen kocsival de tök király volt a látványa  persze együtt Sziki és Bence ültek hátul míg  Ya Ou és Olivér elöl..Rám se hederítetek de ezt nem is bánom.Most is valahogy olyan tökéletesnek láttam  mindegyiküket mint  először mikor megpillantottam őket. 



El suhantak mellettem én pedig  3-4 percre megint sokkot kaptam tőlük.Ezek szerint ennyire rá érnek, és nem is a fontos dolgaikat intézik ,tudhattam volna lehet tényleg van valami abban amit reggel Ramii mondott.Mindegy az ő dolgok hogy mit csinálnak ,most már tényleg sietésre fogtam lépteimet ,gyorsan haza is értem ahol anya a kedvenc ételemmel fogadott.De valahogy a gyomromba még mindig gombóc volt a hasamban a fiúk miatt.Nem akartam megbántani hisz annyira aranyos volt mennyeien is nézet ki az ennivaló.


Ettem belőle pár falatott  majd megköszöntem anyának és meg dicsértem hogy nagyon finom volt.
Majd felmentem szobámba és elkezdtem válogatni ruháim közt ,választásom egy kék supermanos póló volt egy kék szűkített nadrág egy kék sarura és szintén supermanos táskára eset  nem csicsáztam túl úgy is csak egy kis össze jövetel lesz.


Amire elkészültem már 8-órára járt indulnom kellet Ramiiért ,leszaladtam elköszöntem a családomtól akiktől megkaptam hogy nagyon szép vagyok ,ez nagyon jól esett imádom őket.Elértem Ramiihoz  ő is nagyon csini volt majd teli önbizalommal elindultunk a tóhoz.Mire oda értünk már majdnem mindenki ott volt.Oda se értünk de két srác az osztályból hozott nekünk egy pohár vodkanarancsot ami mellesleg  kedvencünk volt.Táncoltunk az zene hangosan szól éreztem  hogy a sok alkohol átjárta a testem minden pontját ,ahogy táncoltunk  oldalra nézve megláttam a négy srácot ahogy ott állnak tökéletesen a tömeg mögött.


Mosolyuk elragadó volt és annyira jó stílusok van mindegyiknek egytől-egyig. Az alkohol már tejesen az uralma alá kerített csak ittam ittam és táncoltam.Éreztem hogy nagyon rosszul lettem hirtelen ,látva Ramiit hogy milyen jól érzi magát nem zavarva  elindultam ki a tömegből egyenesen a stéghez ahol senki sem tartózkodott.


Leültem a stég legvégére idő közben már a nap is lement mire kezdett kitisztulni a fejem csak halkan hallottam a lüktető zenét kezdet vissza állni a kép és jobban lettem.Fel  álltam  és épp  indultam volna vissza a buliba hisz két órát biztos itt ültem .Az óra hajnali 1 mutatott.Eben a pillanatban egy hatalmas női sikoly  ütötte meg a fülemet , le fagytam és dermedve álltam ,mit csináljak?  Tudatosult   bennem hogy valaki bajban lehet és mivel nem úgy ismernek és nem úgy ismerem magam  hogy félnék el kezdtem a hang irányába szaladni mire fel eszméltem a sötét erdő tejes közepén véltem felfedezi magam.És újra hallottam a sikítást most már jóval gyengébb hangon.Mennem kellett  a hang irányába vitt a kíváncsi természetem ,vonzott a veszély .Futottam csak futottam míg bele botlottam Bencébe.
-Te mit keresel itt ??-kérdeztem gyanakvóan.
-Te mit csinálsz itt ilyenkor ??. Kérdésemre  kérdéssel válaszolt Bence.
-Kérdeztem  valamit  válaszolj.-Mondtam neki mérgesen .
-Sétáltam egyet -Hangzott a válasz Bencétől.
-Te is hallottad a sikítást??-Kérdeztem most már nagyon feszülten.
-Nem hallottam semmit sem de utána nézek ha gondolod ,de jobb lesz ha vissza mész a többekhez még valami bajod esik itt ilyenkor.-Válaszolta.
.-Jó rendben te is siess vissza .-Mondtam neki majd elindultam a vissza a partra az isten tudja miért de megbíztam Bencében hogy tényleg utána nézz és hogy nem lesz semmi baj.Gyors léptekkel haladtam előre , de furcsa zajokat hallottam a hátam mögül ,hátra fordultam és   valami arcot láttam magam előtt , ettől másodpercről semmire sem emlékszem csak hogy reggel kinyitom a szemem és az ágyamban vagyok ,fáj a fejem és semmi emlékem arról hogy hogy kerültem haza és mi törtét velem  ki volt az az arc ??? !!!

12 megjegyzés:

  1. Eloszor is: Szia ;)
    Masodszor pedig: Azta r*hadt, vegig izgultam a reszt...gyorsan kovit :* <3

    VálaszTörlés
  2. Hallod ez nagyon király lett valami nagyon izgalmas hozd a kövit nagyon izgalmas <3 így tovább nagyon tehetséges vagy :)))

    VálaszTörlés
  3. Jézusom nagyon jóóó nagyon jól írsz így tovább <3 :DD

    VálaszTörlés
  4. ~ hihetetlenul jóó gyorsan a kövi részt Viiii :DDD

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon komoly, teli izgalommal...kiraly, gyorsan a kovi reszt :D

    VálaszTörlés
  6. Hello mi;)
    Viii a tortenet es a kepek kicsinalnak:3
    Nagyon jo lett;)

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok köszönőm mindenkinek :))) <3

    VálaszTörlés
  8. Szia nagyon tetszik ahogy írsz tők jó a sztori így tovább :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon jóóóóóó gyors a kövi részt :))

    VálaszTörlés
  10. király nagyon jó blog :)))

    VálaszTörlés