2014. október 4., szombat

Érezd át!!

 Sziasztok meg hoztam a 14-részt + 16  jó olvasást hozzá.Köszönöm szépen a  feliratkozónak és persze mindenkinek csodásak vagytok ,imádlak titeket A következő rész 23 feliratkozó után hozom.

puszii Vii <3

 14-rész 
 Álmodj ,mintha örökké élnél.
Élj úgy,mintha  minden nap meghalnál!
 

Ölelése olyan volt mintha soha többet nem ölhetne meg, forró erős és egyben gyengéd .A szívem a torkomban dobogót ,ahogy bőrömet érintette  testem végig izzott.Valami olyat éreztem iránta mint eddig senki iránt de, közbe féltem is tőle féltem  hogy egy  lépéssel  össze törhet.Gyönyörű szemibe nézve láttam azt a kisfiús csillogást.Azt akartam hogy ez a pillanat soha ne szakadjon meg az örökkévalót akartam átélni vele.Ahogy besétáltunk a szobájába  a hold megvilágított mindent .Hirtelen nem éreztem az egyensúlyomat ,nem kaptam levegőt  ,nem érzékeltetem a külvilágot csak azt hogy a nyakláncom amit még a  nagyimtól kaptam kislánykoromban  izzani kezdte és beleégette magát a bőrömbe .Iszonyatos fájdalom volt ,ahogy a nyaklánc közelített a szívem felé ,nem tudtam mi történik velem .Csak a fájdalomra tudtam koncentrálni .Úgy érzetem itt a vég meg fogok halni.Fogaim  elkezdtek fájni a szívem megtelt gyűlölettel  és haraggal amit nem tudtam kontrollálni a fájdalom egyre elviselhetetlenebb lett mintha, a jó és rossz harcolni bennem .

Élesebb lett minden hallottam mindenki szívverését ,olyan volt mintha nem önmagam lennék .Ekkor a többiek léptek be a szobába mintha , késeket mozgatnának egész testemben. Olivér próbált volna segíteni de  a többiek lefogták.
-Engedj el Bence.-Kiabált Olivér.
-Meg ölhet fog fel.-Üvöltött Ya Ou is .
-Nem érdekel segítenem kell neki.-Mondta Olivér.
-Nehogy el elengedjétek .-Szólt Sziki is.
-Ereszetek.-Kiáltott ismét Oli .
-Saját magának kell harcolnia Olivér.-Szólt újra Bence .
Amíg Olivér küzdött  hogy el engedjék én szenvedtem ,nem tudtam kontrollálni  magam kegyetlenül kioldtam.A fájdalom gyengülni kezdett  ,ahogy lábaim is .A fiúk hirtelen elkaptak és az ágyra fektettek,arcukat láttam majd elhomályosult minden.  
Olivér szemszöge:
Ahogy kínlódott  előttem és nem segíthetem neki  tejesen kikészített .Tudtam hogy ez befog következni de azt nem hogy ilyen hamar.Vissza kapta az erejét amit a nagymamája elvett tőle születésekor.A teste tiszta vér volt,ahogy kimerülten és mozdulatlanul feküdt előttem azt kívántam bárcsak én lehetnék a helyében.Nem tudtam hogy segíthetnék neki .
-Gyere haver,most nem tudsz neki  segíteni.-Szólt Bence majd megfogta a vállamat.
-Nem hagyom egyedül akkor sem.-Válaszoltam.
-Pihened kell neked is .-Szólt Ya Ou is.
-Mondom hogy hagyatok mennyetek ki én itt maradok vele.-Mondta utasítóan.
Vették az adást  így kezdtek ki menni a szobámból ,Ramii nyomot egy puszit Vii homlokára és Bencével utoljára elhagyták a szobát.A csend betöltött mindent csak a lélegzet vételeit hallottam amik elég ritkák voltak de  mégis normálisak Fájt így látni , de most még az eddigieknél is nagyobb szüksége lesz majd rá hiszen  választania kell a jó és rossz  között ,a fény  és a sötétség között.Féltem hogy majd nem tudom meg óvni a sötéttől hisz az édesanya is ennek hatalmasságába halt bele.Angyalok hozták a földre és szeretném ha ők is vinnék el. De ehhez a jó utat kell járnia amibe rengeteg szenvedés van, de én mindig itt leszek neki.Láttam ahogy arca újra gyönyörű kisimult lesz ahogy  barna színben pompázó haja vissza vált szőkére,ahogy testén a sebek  elkezdenek be gyógyulni.És a jel kirajzolódott beleégett   a jel amit mindenki megkap születésekor de, Vii most kapta meg az eddig legerősebb amit láttam  valaha.

 Bőre színe gyönyörűvé volt ,és elkezdett remegni mellettem  szórósan hozzá bujtattam és átkaroltam ,egész éjjel mellette voltam  de ő békésen aludt mintha semmi sem történt volna.Majd reggel fele én is álomba merültem.
Ramii szemszöge:
Reggel hat óra és kinyílottak szemeim a mellettem békésen alvó  szerelmem arcán akadt meg szemem.Hirtelen rám ugrót amitől felsikítottam de a csóktól amit nyomot  számra nem szökött ki hang .Teste tűz forró volt szívem hevesen vert ,ugyan ezt éreztem magamon.Ahogy kezei besiklottak pólóm alá tudtam hogy  most akarom most szeretnék vele  lenni .Ezért biztatásképp bele haraptam nyakába ami kisebb morgást váltott ki belőle.Tejes mértékben meg bíztam benne kezei lassan végig simítottak ,ajkait éreztem  melleimen tökéletes érzés nyújtott nekem.Én is megszabadítottam pólójától  majd   végig simítottam hasát ami olyan puha és forró volt hogy az elmondhatatlan.Lassan meg szabadítottuk egymást a ruhadarabjainktól.Bence elkezdte végigcsókolni  az egész testem ami belőlem kisebb mozdulatokat váltott  ki ,na ágyékaink össze értek ami nagyszerű érzés volt. Amit meg érintette nőiességemet egyből egy halk nyögés hagyta el a számat.Ez tetszett neki mivel elmosolyodott.amikor meg éreztem két ujját és nyelvét magamban egy hangosodtak nyögéseim nem bírtam vissza  fogni magam ők akartam csak is őt szeretem mindénél jobban .Nagy erőt véve magamon magam alá gyűrtem és ráültem dudorodó férfiasságára.Elkezdtem kiszívni a  nyakát amit engedelmesen tűrt majd egy forró és szenvedélyes csókot válltótunk.Kezembe véve férfiasságával kezdtem játszani ami hatalmas volt ,ami még jobban be indított.Lassan le-fel kezdtem mozgatni kezem majd meg próbáltam annyi bekapni amennyit csak tudtam .Ez Bencéből is hangos mélyről  jövő nyögéseket válltótot ki.Majd megemelve csípőmet  belem helyezte méretett hagyta hogy megszokjam majd  egyre gyorsabban kezdte el csinálni .Az érzés fenomenális volt hogy végre megkaptam őt ,és tudtam  hogy ő is ugyan így érez.Hagytam hogy én lovagoljam meg  tűrte tevékenységemet ajkai elváltak és le hajoltam hozzá egy csókért.Átvéve az irányítást egy gyengébb mozdulattal   át fordultunk  így ő került felülre.
Hevesen csókolt és erőseket lökőt rajta de már egyáltalán nem fájt tejesen fel voltam izgulva.

Ajkaimat csak úgy tépte csípője egyre gyorsabban mozgott.
-Ben Bence én mindjárt.-Súgtam fülébe.
-Én is cica .-Válaszoltam Bence majd abban a pillanatban átadtam magam a gyönyörnek ,ahogy Bence is hangos nyögések kísérletiben éveztünk el .Majd lassan kihuzakodik belőlem én hozzá bújtam ő pedig elkezdtem simogatni göndör tincseimet.
Domii szemszöge:
Reggel hangos nyögésekre ébredtünk Ya Ouval. Tudtuk hogy Ramii és Bence jól el vannak egymással így csak elmosolyogtunk és egy csókot adtunk egymásnak Láttam Ya Ou hogy ő se tiltakozna ha elszórakoznánk egymással de valahogy nem tudtam most erre figyelni jobban érdekelt6 hogy van Vii.Fel öltöztem és Ya Ou is ugyan ezt tette kézen fogva indultunk el  Olivér szobája felé.Mikor benyitottam szívem össze dobbant hogy milyen édesen aludtak egymás karjaiban,és meg is nyugodtam hogy Vii  jól  van.

Majd Ya Oura néztem egy apró csókot nyomot  számra és kihúzott a szobából egyenesen a konyha felé ahol Sziki és Dalmii már készítette a reggelit ,ahogy elnéztem nekik is jó éjszakájuk volt.Csak úgy vigyorogtak  a boldogságtól jó volt látni hogy mindenki annyira jól el van egymással és hogy ennyire összetartunk.Erre a gondolatomra Bence és Ramii is megjöttek egymás karai közt.Majd helyet foglaltak.
-Máskor lehetnétek kicsit csendesebbek.Szúrt oda Ya Ou Bencének egy nagy vigyorral a képen.


-Helyedbe meg se szólalnék haver.-Vágot vissza Bence azonnal.Erre nagy nevetés tört ki és el kezdtünk reggelizni.
Vii szemszöge:
Amikor fel ébredtem annyira fájt mindenem hogy még a szememet se bírtam kinyitni ,viszont halódtam Oli szuszogását mellettem és ami meg lepet a lentiek beszélgetését a kint csobogó patakot a madarakat  a kiabálásokat zúgót a fejem a sok mindentől.Próbáltam meg mozdulni de nem tudtam lassan kinyitottam  szemem .Ekkor Oli puha bőrévvel kezdet el simogatni meg akartam szólalni de  nem tudtam beszélt helyettem Oli.
-Ne erőltesd meg magad semmi baj  itt vagyok.-Mondta Oli édes hangján.
-Fel akarok kelni.-Nyögtem ki lassan.
Oli segített  és nagy nehezen de megtudtam állni a saját lábamon.Fájt mindenem  a szívemben szomorúság volt és harag éreztem mindenki érzelmeit  ,ahogy lent a többiek boldogok voltak ,ahogy  Oli aggódott értem  ahogy a kisbaba sírt mindent éreztem egyszerűen elviselhetetlen volt a fájdalom.Oli szorosan magához húzott de még rosszabb lett annyi érzelem volt benne amit átadott nekem hogy nem bírtam már. 
 Olivér jól tudta hogy mit érzek ezért visszafektetett az ágyra és lement a többiekhez.Hallottam minden szavát ,hogy jönni fog értem valaki és vele kell mennem a lányok elkezdtek sírni odalent és akaratlanul én is  sírni kezdtem.Nem tudtam mi van velem és hogy miért történik mind ez , de ami a legjobban fájt az az volt hogy Oli elvitet szó szerint nem hagy lehetőséget hogy ő maga segíthessen.Mikor vissza tért a szobájába elkezdte  pakolni a cuccaimat  ,egy szót sem szólt  hozzám nem nézett a szembe én viszont éreztem a mérhetetlen fájdalmat ami benne volt  a haragot  és a szomorúságot egyszerre.Csendben öltöztem fel majd le mentünk a lépcsőn mindenki elkeseredett és szomorúan nézet de az ő  fájdalmukat is ugyan úgy éreztem mint fent Olivérét megbolondító  volt ez a mérhetetlen fájdalom ami bennünk volt. Kopogás halasszót Olivér kinyitotta az ajtót ott állt egy szőke kék szemű hófehér bőre vörös ajkú srác Olival egy idősek lehetek viszont ő sokkal félelmetesebb volt .Nem éreztem tőle semmi érzelmet amitől még jobban meg ijedtem. 
-Vii most vele kell menned ,egy ideig vele fogsz élni saját magad biztonsága miatt.-Szólt hozzám Oli szinte fel se fogtam hogy mit mond nem tudtam válaszolni.
-Indulnunk kéne.- Nézett a szőkeség Olivérre.

Elbúcsúztattam a többiektől és be ültem a kocsiba.Vártam hogy Oli is oda jöjjön de nem jött ,csupán annyit hallottam hogy annyit mond a srácnak hogy nagyon vigyázzon rám .A fiú csak bólintót egyet majd  beült mellém a kocsiba.A motor be indult  ,a könnyek hullódtak a szemből a szívem ketté szakadt a fájdalomtól ,de amikor ki hajoltam  és megláttam Olivér arcát és vele együtt át éreztem érzelmit ,csak le hajtató fejét és hagyta hogy a kocsi egyre távolodjon velem!!!!


8 megjegyzés: