2014. szeptember 17., szerda

Fuss!!


Hy meg hoztam a 12-részt jó olvasást hozzá.Köszönöm szépen a  feliratkozónak és perce mindenkinek csodásak vagytok ,imádlak titeket3 A következő rész 18-feliratkozó után hozom.

puszii Vii <3

 12-rész

 “Mindenféle érzelemmel találkoztam. Meghallgattam a kínból fakadó sikolyokat és a hahotákat. Minden, ami emberi, nyitva volt számomra. Mindent éreztem és értettem egyszerre. A világ elmékkel volt benépesítve, melyek mindenféle szélnél gyorsabban örvénylettek, menedéket és szabadulást keresve a változás kényszere elől, élet és halál dilemmája elől-célt, biztonságot, örömöt keresve; megkísérelve, hogy értelmet adjanak a rejtélynek. Az emberek mindenütt kavargó, elkeseredett keresésben éltek. A valóság soha nem felelt meg álmaiknak, pedig a boldogság ott volt a közelükben-ott, ahol soha nem keresték. "

Ajkai égették  enyémeket ,nyelvünk vad táncot járt egymással.Maga a csoda volt a pillanatok tömkelege ami most körbe vett minket. Csak egymásért léteztünk abban a pillanatban,nem érdekelt hogy hónapokig szenvedtem miatta hogy elfelejtett, csak az érdekelt hogy ez az eszméletlenség őrökre tartson.Ahogy meleg keze hozzá ért arcomhoz  és végig simította, úgy éreztem mint egy angyal aki most kapót szárnyakat és most szabadon szárnyalhat semmi kötelesség nélkül .Akaratom ellenére is átkaroltam nyakat és közelebb húztam magamhoz érezni akartam a szíveresét,  érezni akartam ami ő maga.De egy hirtelen mozdulattal lehámozta  kezeimet nyakáról ,még egyszer a szemembe nézett majd vissza ment a többiekhez.Nem tudtam mire vélni cselekedettét  hiszen ő csókolt meg. Annyira az előbbiek hatása alatt voltam  hogy csak meredtem magam elé és kikapcsolt az agyam .
-Halihó Vii.-Lépet mellem Domii.
-Ő szia .-Köszöntem gyorsan vissza ,és próbáltam magamhoz térni.
-Mit csinálsz itt egyedül ??-Kérdezte Domii felhúzott szemöldökkel.
-Csak kiszellőztetem a fejem.-Találtam ki gyorsan valami kamu dumát.
-Na gyere menyünk vissza vacsi van .-Mondta Domii majd kezemen fogva húzott az asztalhoz .
Leültünk Olivér velem szembe ült ,de egy pillantást se kaptam tőle ,míg én végig őt néztem ami kezdett kellemetlené  válni.Nem tudtam  mi a fene baja lehet velem .Talán ő nem élvezte annyira mint én,talán nem volt jó neki.Ezek  a gondoltatok cikáztak fejemben miközben mindenki evett ivott vagy épp cseverészett az asztalnál .Valahogy egy falat se ment le a torkomon ilyen közegben.Fel álltam az asztaltól majd arra fogtam hogy fáradt vagyok és feljöttem a szobámba ami épp a medencékhez nézett csendben kiléptem az erkélyre és onnan figyeltem a többieket. Sziki és Dalmii épp egymást falták a hintaágyon,Ya Ou és Domii még ettek Bence és Ramii a vízben voltak.Még a szöszke  ült a széken és nézett ki a fejéből.Annyira bele szeretem volna látni ,tudni hogy mit gondolhat és hogy benne milyen érzelmek  vannak. Gondolataim közben elszunyókálhattam ,majd amikor kinyitottam szeme  a karomat végig simító személy hangjára lettem figyelmes.
-Gyere az ágyban kényelmesebb lesz.-Mondta nekem Olivér.
-Hogy kerülsz ide ??-Kérdeztem meg tőle már sötét volt mindenhol és egy zaj sem szóródott már fel a medencétől.
-Be jöttem megnézni hogy alszol-e már .-Mondta tejesen higgadtan mintha semmi nem történt volna.
-Jó értem de egyedül is oda tudok menni az ágyamhoz.-Mondtam neki majd ki kerültem és az ágyamhoz léptem.
Nem szólt semmit csak nézett ami egyre furcsább lett.
-Minden rendben??-Szóltam hozzá evvel megtörve a kínos csendet.
-Igen miért??-Kérdezett vissza.
-Akkor mit nézzél úgy ?-Kérdésére kérdéssel feleltem .
-Baj hogy nézlek?-Kérdezte meg tőlem Oli.
-Igen baj .-Válaszoltam flegmán.
-Mert hogy ??-Kérdezte újból Oli.
-Meg  csókolsz majd ott hatsz se szó se beszéd nélkül??-Néztem rá kérdően.
-Játszani akartál vagy nem ?-Kérdeztet vissza nekem pedig le esett az állam.
-Büszke lehetsz magadra te barom ,takarodjál kifele a szobából.-Mondtam neki dühösen nagyon fájt amit hozzám vágott.
-Jó-jó máris megyek kis asszony.-Mondta Olivér a szemebe mosolygót és kiment a szobámból.




Ahogy becsukódott az ajtó  el kapott a sírás ,hogy hittem bele többet hisz csak játszik  velem én pedig sokadjára dőltem be neki .Ismét miatta sírok ami ,mostanában egyre jellemzőbb rám.Neki csak játék volt ami nekem érzések.Nem bírtam másra gondolni csak arra hogy-hogy lehet ilyen hogy  csinálhatta ezt velem.Szívem ezer darabra törik  mikor felidézem azt az egy mondatát "Játszani akartál vagy nem " Nagy sírások közepette elnyomott az álom .
Olivér szemszöge:
A szívem majd megszakadt ,hogy ezt kellett tennem Viivel de nem gondolhatja hogy abban a csókban bármi is benne van részemről .Pedig nagyon is sokat jelentét ,ahogy puha ajkai egyemékhez értek ahogy a nyelve  táncolt az enyémmel.Sohasem éreztem még ilyet.De nem lehet távol kell tartanom magam tőle a saját biztonsága érdekében.De ez egyre nehezebb megállnom .Egyszer csak kopogás hallatszik a szobám ajtaján.
-Igen.-Szóltam.
-Szia tesó.-Jött be Bence a szobámba.
-Szia.-Köszöntem neki én is.
-Figyelj  akaratom ellenére is hallottam hogy mi történt Vii szobájában.-Mondta Bence.
-Hallottad ??-Kérdeztem meg .
.Igen ,tisztán mindent ,miért mondtad azt neki Olivér ???.-Kérdezte Bence felhúzott szemöldökével.
-Tudod nagyon jól hogy miért kellet ezt tennem .-Mondta Bencének komor hangon.
-Nem tudod mit történt ???-Kérdezte Bence.
-Megcsókoltam este.-Nyögtem ki .
-OMG Olivér szerelmes.-Mondta Bence nevetve.
-Fogd be nincs ilyenről szó érted  ,és nem mondhatod el senkinek rendben ?-Néztem rá szúrós tekintettel.
-Miért tagadod még magadnak is ??-Kérdez újra vissza Bence.
-Bence!-Néztem rá  majd vette a lapot és kiment a szobámból.
Másnap reggel komásan ébredtem fel ,magamra kaptam egy rövidnadrágot  és indultam le reggelizni ugyan is nagyon éhes voltam.Amikor le értem Dalmii és Sziki a konyhában voltak elfoglalva egymással.


-Ohh bocsika hogy megzavarom az idilli pillanatot de éhen hallok.-Mondtam nekik nevetve.
-Olivért.-Szól rám Sziki.
-Nyugi nyugi megyek már  .-Röhögtem és kivetem egy narancslevet a hűtőből.Majd elindultam kifelé a teraszra  ami egyből a tengerparthoz  csatlakozott .De amikor felnéztem előttem termet Vii bikiniben haját fújta a szél olyan szexi volt hogy elmondani sem tudom maga a tökély ,ajkai mintha csak én ajkamat kívánnák.


El indult felém  majd  egyetlen egy mosollyal át akart rajtam menni. 
-Héj várj csak gyere vissza.-Fogtam meg  kezét és összetapasztottam  újainkat.
-Engedj el  és nem várak.-Mondta nagyon morcosan ,most még jobban vonzott benne hogy durcás és meg akarja mutatni .
-Nem engedlek.-Válaszoltam egy kaján vigyorra az arcomon.
-Sikítani fogok.-Fenyegetőzött Vii.
-Ne akard hogy be tapasszam.-Mondtam ismét vigyorogva.
-Ne merd hallod Olivér ne merd egy köcsög vagy engedj el.-Ezt már   kiabálva erre Domii és Ya Ou lépet ki  a lakásból.
-Ti meg mi a jól isten csináltok??-Kérdezte meg Ya Ou és nézett ránk
-Ez a gyogyós nem enged el .-Kiabálta el magaát Vii .
-Na Oli enged el .-Lépet oda Domii és kiszedte Vitt a karjaim közű.
-Csak játszottunk.-Mondtam.
-Aha gondoljuk.-Mondta Ya Ou nevetve.
Erre bementünk a konyhába és mindenki neki állt reggelizni kivéve Szikit és Dalmiit.Valahova eltűntek.
Sziki szemszöge:
Mikor Olivér ki ment a konyhából tovább folytattuk Dalmiival amit elkezdtünk egyszerűen ne bírtunk le állni,annyira kívántam őt mint még soha senkit. Felkaptam az ölembe ő pedig  a derekam köré fonta lábait.El indultam vele szobánk felé ahol még sötét volt mert nem húztuk fel a redőnyt ,az ágyra tetem Dalmiit és rá másztam kezem be járta egész testét ami tökéletes volt.Levette pólómat és a földre dobta ez lett a többi ruhanemünkkel is  már csak egy bugyi volt rajta és úgy gondoltam picit játszom fel melleit kezdtem nyalogatni és simogatni ami Dalmiból kéjes nyögéseket váltott ki.Elkezdtem kiszívni nyakát ő pedig elkezdte  csípőjét felfele nyomogatni férfiasságomnak.
-De türelmetlen valaki.-Szólaltam Damiinak egy huncut vigyorral arcomon.
-Csináld már.-Kérlelt Dalmii.
Bugyiján keresztül kezdtem izgatni majd azt is le vettem róla,és felnyomtam neki egy ujjamat ,vártam hogy  szokja majd még egyet  és két ujjal kezdtem tolni. Ő elől vette férfiasságomat és őrjítően lassan kezdte  simogatni .Ahogy éreztem hogy egyre jobban nedvesedik tőlem Dalmii, még izgatóbbá vált hogy végre benne legyek.Egy hirtelen mozdulattal Domii kerekedett felül én pedig vettem az adást és hagytam hogy csinálja amit szeretne ,apró pillangó puszikkal lepte be  hasamat majd  végig nyalta a nyakam ami nagyon nagyot dobot az izgatósságomon .Lassan lement majd szájába vette  és lassan szopni kezded ami belőlem is nyögéseket váltott ki végig a szembe nézve. Éreztem hogy elfogok menni ezért magam alá gyűrtem és egyszer kétszer végig simítottam majd lassan belehatoltam amitől kicsit megvonaglott alattam és mind kettőnk egy kéjes nyögést eresztett el .
-Fájt.-Kérdeztem tőle.
-Nem ,folytasd kérlek.-Mondta Dalmii.
Egyre gyorsabban mozogtam benne és közbe csókoltuk egymást .Izzadt testünk  egybeforrt a szobát a nyögéseink töltötték be. 


-Sziki én mindjárt..-Mondta Dalmii  nyögések között .
-Én is .-Mondtam neki majd toltam rajta még egyet kettőt és mind ketten  a csúcsra értünk.Egy csókot nyomtam felhevült szájára majd kihúzkodtam  belőle és  mellé bújtam.
Vii szemszöge:
Mikor elkezdtünk reggelizni nagyon örültem magamban hogy egy kicsit vissza adhattam Olinak a tegnap estélyért ,ha ő így én is így . Senki nem szolt senkihez csak evett.Mikor végeztünk elkészülődött mindenki és indultunk az erdőbe kirándulni egyet .Amikor el indultunk az erdőbe kaptunk egy térképet és hogy sötétedés előtt mindenképpen érjünk vissza .Az erdő gyönyörű volt sok kis állatót láttunk és még mókust is etettünk .De kezdtem nagyon el fáradni .Ramiit is már úgy húzta maga után Bence .
-Nem kéne vissza indulni ??-Kérdezte meg Ramii.
-De kéne.-Szólalt meg  Ya Ou.
-Oli vezess vissza minket .-Szólt neki Sziki
-Srácok aszi szem gond van ,nagy gond.Mondta Oli homorú hanggal .
-Te tényleg egy idióta vagy.-Szólaltam meg és egy gúnyosat nevetem.
Kezdett be sötétedni és mi csak bolyongtunk a hatalmas sötét és most már félelmetes erdőben.
Egyre furcsább hangok  szelték át a sűrű erdőt.Őszerezetnettem  és elkezdtem félni ekkor Oli lépet mellém és szorosan magához ölelt, így mentünk amit most nagyon nem bántam.Majd hirtelen valami utánunk ugrót
-Futás.-Kiabálta el magát Olivér mindenki más irányba szaladt  Oli húzott maga után fúttunk a fákon át de azaz izé minket követett  nagyon gyors volt és félelmetes hangokkal jött hozzánk egyre közelebb  lábam már nem bírtam a tempót, de futottam hiszen tudtam hogy az életemért az életünkért futunk Olivér meg botlót  egy fában és a földre esett  bokája kifordult  nem bírt rá állni ,és az a valami egyre közeledett felénk
-Menny fuss .Kiáltott rám Olivér.
-Nem hagylak itt .-Mondtam könnyek között.
-Menny  nincs időnk veszekedni.-Mondta sokkal határozottban .
-Nem tudlak itt hagyni.-Mondta neki .
-Menned kell.-Mondta majd megcsókolt és előköt magától .A szívem szakadt ketté mikor ott kelet hagynom de tudtam hogy csak így menthetem meg ha találok segítséget ,a szememből a könnyek  folytak folyamatosan és amilyen gyorsan tudtam szaladtam de mikor vissza néztem utoljára Olira   ő már nem volt ott helyette egy ........!!!!!




9 megjegyzés:

  1. Úristen de jó lett meghalók ilyenkor abba hagyni :( nagyon gyorsan a következő részt :D imádom ahogy írsz nagyon tehetséges vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon király lett :DDDDD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon izgalmas :D nagyon nagyon tetszik :P gyors a kövit létszíves :DDDDDD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon izgalmas! :)
    Szerintem a legjobb blogot te irod!:D
    Jöhet a következő minél hamarabb!:)

    VálaszTörlés
  5. Szia szerintem eddigi legjobb rész tetszik az hogy Vi és Oli hogy játszanak egymással miközben gyengéd érzelmeket táplálnak egymás iránt nagyon jó és nagyon tetszik gyorsa kövit szuperül írsz :) <3

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen mindenkinek :) annyira aranyosak vagytok :) <3

    VálaszTörlés
  7. aztakurvaéletbe ezvalamikurvajókibaszotjó nagyon gyorsan a kövi rész most azonnal :)

    VálaszTörlés