2014. szeptember 12., péntek

A szenvedély ami mindig is meg volt ! "

Halihó meg hoztam a 11-részt jó olvasást hozzá.Köszönöm szépen a +1 feliratkozónak és perce mindenkinek csodásak vagytok<3 A következő rész 12-feliratkozó után hozom.

puszii Vii <3

11-rész

 "Egy másodpercig azon tűnődtem, hogy ha megcsókolnám, az vajon megtörné-e a varázst, amely körülvesz bennünket, de már túl késő lett volna megállni félúton. Amikor az ajka az ajkamhoz ért, tudtam, hogy ha száz évig élnék, és a világ minden országát bejárnám, akkor sem élhetnék át semmi ahhoz foghatót, mint amikor először megcsókoltam , tudtam, örökké szeretni fogom."

Majd amilyen gyorsan jött úgy el is tűnt.Csak úgy telt az idő napok,hónapok múltak el Olivér hirtelen távozása óta.És egyre jobban magam alatt voltam,már nem voltam kíváncsi senkire csak rá.Milliónyi üzentet írtam neki  facebook vagy éppen sms-ben  de semmi válasz nem jött rájuk. Ha a srácokat kérdeztem róla mindig valami más válasszal  álltak elő de tudtam hogy ezek mind hazugságok.Nem értetem miért kelet el menni ,és hogy miért nem reagál egyetlen üzenetemre se.Olyan volt mintha elvitte volna magával mindenemet  a szívemet a lelkemet az egész lényemet.Már nem ugyan az a lány voltam mind aki néhány röpke hónappal ezelőtt.Eltávolodtam a külvilágtál ,a barátaimtól ,a családomtól.Hiányzót ami ő volt ,hiányzik amit magával vitt.Már nem csinálok mást csak iskolába járok (mert kötelező) és itthon vagyok bezárkózva a szobámba.Nem tudtam már mosolyogni   csak a könnyek  az emlékek és a fájdalom amit hagyott maga után.Az egyetlen amiből emlékezni tudtam rá.

Szombat délután négy óra van és én ,ma is mint az előző hónapokban itthon kuksoltok a szobámban. Egyszer csak megszólal a telefonom  Ramii neve villog rajta.Napok  óta egy szót sem beszéltem még vele sem .Rávettem magam hogy fel veszem és gyorsan lerázom,tudom hogy nem ilyen egy jó barát de most nem vagyok jó semmire sem.
-Szia.-Szóltam bele  rekedtes és ki sírt hangon.
-Szia  Vii  ma buli a fiúknál.-Közölte velem mintha semmi nem lenne és nem tudná hogy mibe vagyok.
-Nem!-Vágtam rá azonnal.
-De igen is el jössz ha akarsz ha nem.-Kiabált rám soha nem tett még ilyet.
-Semmi kedvem hozzá értsd már meg.-Emeltem fel én is a hangomat.
-Nem érdekelnek a kifogásaid érted Vii  nem érdekelnek ,egy óra és ott vagyok és rendbe szedlek .Válaszolta és rám csapta a telefont mielőtt még válaszolhattam volna.
De aztán át gondoltam és lehet igaza van  neki lehet jó lesz picit kimozdulni és  megpróbálni elfelejteni  ,hisz ő is így tett velem. Az az egy óra gyorsan el szált és már csak egy ajtó kopogást hallottam és már a szobámban is volt Ramii.
-Szia.-Köszönt  aranyosan és meg ölelt (ami nagyon jól esett ).
-Szia-Nyögtem ki  a szavakat.
-Na gyere  ma  szuper szexi leszel.-Állt elém csípőre tett kézzel ami elég vicces volt.
-Van más választásom.-Kérdeztem meg tőle bár tudtam a választ.
-Nincs!-Válaszolta komolyan én pedig ez után nem mertem ellenkezni vele.
Elküldött fürdeni amíg ő kiválasztja  a ruhámat.Gyorsan végeztem.Rám adott egy fekete rövid nacit egy rózsaszín inggel amiből a fél mellem kint volt és begöndörítette szőke tincseimet .Egy enyhe sminket is kaptam.Végre kész voltam és amikor indulni kezdtem az ajtó felé elkapta kezem.
-Hmm de csinos lett az én barátnőm.-Mondta kacagva.-Köszönöm.-Válaszoltam neki.
-Kell egy kép most azonnal insatgramra.-Válaszolta és hozta is a telefonját .
-Ne már.-Ellenkeztem de tudtam hogy nincs esélyem-
Nyelvet ki és mosoly de nagyon gyorsan.Utasított én pedig tetem amit kért.


Teljesítettem a feladatom és  el is indultunk a fiúk házához.csendben lépkedtünk egymás mellet egyikünk sem szólt semmit de ez így pont jó volt.Meg pillantok a hazát a zene már messziről hallatszott én pedig nyeltem egy nagyot.Amikor beléptünk azonnal  Sziki ölelt át.
-Helló drágaság.-Súgta a fülembe.
-Szia  Sziki.-Mondtam és vissza öleltem.
Majd megjöttek a többiek is  mindenki nagy örömmel fogadott és megölelt ,olyan kedvesek voltak velem.De még is titkon azt vártam hogy Oli elől ugrik az egyik sarakból és magához ölel.Ez sajnos nem így történt.
-Vii be kell mutatnom neked valakit.Mondta Sziki majd megfogta a kezem és elkezdett maga után húzni.
Egy lány előtt álltunk meg aki igazán csinos volt és kedvesen mosolygót.
-Vii ő itt Dalmii a barátnőm  ,Dalmii ő itt Vii  .-Mutatott be egymásnak minket a lánnyal.
-Hú de sok mindről maradta le ,sokáig.-Mondta és egy fel erőltetett mosolyt küldetem nekik.
Majd fogtam magam és békén hagytam őket ,csak sétáltam a sok ember között a zene üvöltött  az emberek közt volt aki már a saját nevét nem tudta ki nyögni .Láttam Ramii és Bencét ahogy egymás karjaiban táncikálnak ,olyan aranyosak voltak.Ya Ou és Domii kint a hinta ágyban  voltak el foglalva egymással.Csak annyit tudok róluk hogy össze jöttek és hogy már minden meg történt ezt is csak pár kosza szóból amikor épp erről beszéltek a suliban . Örültem nekik hisz illenek egymáshoz és szeretik is egymást, de bennem  ők is csak egyre jobban az űrt tágították ami a szíveben lakozott és egyre nagyobbá válik.Fogtam magam és elindultam az emeletre egy üveg vodka kísérletében.Egyenesen Oli szobája felé vettem az irányt.Ahogy be léptem meg csapott az illat ami még mindig ott bujkál a falak között az ő illata.Semmi sem változott csupán ő nincs itt leültem az ágyra és  el kezdtem gondolkozni  hogy is ismeretem meg és hogy is szerethetem meg ennyire igazából nem is ismerem ez a furcsa az egészben. Lassan meg ittam az egész üveg alkoholt ami az üvegben volt.Lefeküdtem Oli ágyba és lassan elnyomót az álom.
Bence szemszöge :
Ahogy meg jött Vii és Ramii egyből egy mosoly hozódott az arcomra ,jó volt látni Vitt   de még jobb volt újra Ramii közelében lenni. Ahogy Sziki el húzta Vitt így azonnal kettesben maradtunk csak bámultam gyönyörű barna szemeibe ,olyan volt mint egy tündérke aki csak az én mosolyomat lesné és csak én lennék neki fontos.
-Táncolunk.-Szakítottam meg a kínos csendet.
-Persze.-Adta válaszát Ramii egy mosoly  megspékelve.
Testünk össze simult éreztem minden testrészélt és kívántam is ahogy ki volt nekem szolgáltatva ,ez még izgatóbbá és érdekesé tette őt számomra .Kezem akaratlanul  is fenekére vándorolt és belemarkolt amit ő egy kisebb nyögéssel  jutalmazót.Nem bírtam magammal megfogtam kezét és a szobám fele kezdtem húzni.Amikor be értünk kicsit a falnak nyomtam  így újra érezhetem mindenét.Ajkainak estem és bejutásért könyörögtem amit egy kis idő után meg is kaptam nyelvünk vad táncot járt le akarta győzni a másikét.Kezem minden pontja bejárta testet ahogy az ő keze is az én testemet.Egy hirtelen mozdulattal nekem hátal fordítottam és egy egyszerű mozdulattal le húztam ruhája cipzárát és vele együtt mini  ruháját is ott állt előttem egy szál fehérneműben ajkába harapva.
-Akarlak .-Súgtam fülébe és meg haraptam fülcimpáját.
-Bence.-Csak ennyit tudod mondani mert azonnal nyakának estem.Lassan segítettem levetni magamról is a pólómat , nadrágomat amit ő egy kisebb sóhajjal díjazott.Keze végig siklót hátamon néha-néha bele is karmolt ami már belőlem is nyögéseket váltott ki. Hasát leptem el pillangó puszikkal erre ő csak fel kuncogott .Jó volt látni hogy tőlem boldog . Ahogy melléhez értem hirtelen  félelmet láttam szemében.
-Baj van ??-Kérdeztem tőle azonnal meg.
-Ez most még nem megy nekem ne haragudj .-Válaszolja és egy könny csepp folyik végig felhevült  arcán.
-Héj nyugi  nem a te hibád,én ragadtattam el magam .-Mondtam majd megcsókoltam gyengén ajkait.
Ő vissza csókolt és szorosan hozzám bujt ,félmeztelen testünket betakartam a puha takaróval és 5-10 percre rá álomba merültem avval a  lánnyal akibe azt hiszem nagyon szerelmes vagyok.

Ya Ou szemszöge:
Hajnali kettőkor még kint üldögéltünk Domiival és beszélgetünk magunkról ,és az egész helyzetről nagyon sajnáltuk Viit és Olit  hogy így szenvedniük kell mikor megcsörrent a telefonom Oli nevét mutatta a kijelző azóta nem beszéltem vele mióta elment.Gyorsan fel vettem.
-Szia tesó hogy vagy mikor jössz haza?-Kérdeztem gyorsan meg barátomat.
-Szia most nagyon figyelj rám fogd meg a többieket és  Vitt azonnal gyertek Nápolyba.-Mondta Olivér elég feszült hangnemben.
-Mi ???-Kérdeztem vissza mintha nem jól értetem volna.
-Csináld amit mondtam minél hamarabb hajnali őt kór  indul a gépetek siess .
Nem vártam meg válaszomat  csak letette Domii hallotta az egészet csak rám nézett és bólintót egyet  azonnal szétváltunk ő Bencééket avatta be a tervbe én pedig Szikiéket.Amíg a lányok elmentek ősze szedni a saját cuccaikat és Viiét addig mi is  ugyan ezt tetűk nem volt sok időnk Vii keresésére indultam.Amit meg pillantatóm hogy Olivér ágyában alszik kicsit megnyugodtam.Majd lassan elkezdtem fel kelteni .
-Szia Vii .-Húztam le róla a takarót.
-Ya Ou hagy már aludni kérlek szépen .-Mondta félrészegen .
-Megyünk Olivérhez.-Mondta neki majd erre kiugrott az ágyból.
-Mi van megyünk Ólihoz ??-Kérdezte rá.
-Igen .-Válaszoltam neki erre a nyakamba ugrót  és érzetem ahogy a könnyei folynak.
-De hisz össze sincs semmi pakolva és anyáék ??-Jöttek belőle a kérdések .
-Ramii és Dalmii mindjárt itt van a cucaidal  és indulunk  a szüleiddel meg ne foglakoz  el van intézve.-Válaszoltam neki megnyugtatótan .Ebben a pillanatban be toppant Bence hogy a lányok már lent vannak.Felkeltünk még Vii is rendbe szedte magát és indultunk is ki a reptére ahol fel is szálltunk a gépre.
Olivér szemszöge:
Vártam a reptéren hogy végre ide érjenek hatalmas nagy baromság volt Vitt  ott hagyni nagyobb fenyegetésben volt mint bármikor ,reménykedtem hogy még időben szeretem mindéről tudomást így semmi probléma nélkül ide érnek hozzám.A gép landolt én pedig kimentem a hatalmas épület elé hogy fogadjam őket .Mindenki ki szált és üdvözöltem  őket de amikor megpillantattam Viit  nyugodtság fogót el hogy  újra láttatom és hogy semmi baja sincs.
Vii szemszöge:
Amikor utolsóként szálltam le a gépről megpillantattam Olivért ahogy mosolyog és mindenkit üdvözöl.Majd hirtelen átfutott előttem az elmúlt hónapok kegytelen kínja.Az arcomról a mosoly azonnal le hervadt és egy komoly arckifejezést vettem fel .Nem szóltam semmit csak  mentem a többek után.Olivér elől ment míg én inkább hátul sétáltam.
-Mi a baj ??-Lépet mellém Domii és kérdően nézett szembe.
-Ne várd tőlem hogy amit tett az után ,mintha semmi nem történt volna jó pofizzak  vele .-Válaszoltam kicsit ingerültében. Erre már nem szólt semmit csak megfogta kezem és húzott maga után .
Kb fél óra gyaloglás után meg érkeztünk a szálasunkhoz ami gyönyörű volt Oli mindenkinek külön foglalt szobát de  hát Ya Ou és Domii együtt akartak aludni ahogy Sziki és Dalmii is.És szerintem Bencének és Raminak se kellet volna kétszer mondani így ők egy szobába kerültek  én külön szobát kaptam ahogy Olivér is .Épp elfoglaltam a szobámat és kezdtem kicsomagolni a  bőröndömet ,amikor kopogásra lettem figyelmes.
-Igen .-Adtam meg az engedélyt hogy be jöhessen .
-Szia.-Lépet be Olivér az ajtómon.
-Szia.-Köszöntem neki még midig vissza húzódóan és flegmán .
-Mit csinálsz ??Mert mindenki lassan indul le a medencéhez ilyenkor este már senki sincs és meg akartam kérdezni  te is le jössz e?.- Kérdezte meg nagy szemekkel  Oli .
-Ki kell pakolnom majd talán később.-Válaszoltam neki ugyan olyan flegmán mint az előbb.
-Rendben ott várlak.-Kacsintott majd ki ment az ajtón .
Mit hisz ez magáról hogy majd egy kacsintással ugyan az lesz mint  hónapokkal ezelőtt hát nagyon téved.Mérgelődtem magamban majd úgy gondoltam meg mutatóm neki hogy  ki is tudja húzni jobban a másik agyát.Felvettem kép bikinimet kivasaltam hajamat és indultam le a medencéhez.


Amikor le értem mindenki   lent volt már Ramii és Bence a medencében még Szikiék a  nyugágyakban pihentek a többiek pedig a medence szélén beszélgetek.Láttam hogy van egy pár elég jó pasi a medence másik oldalán gondoltam itt a lehetőség hogy húzzam Olit agyát .Fogtam magam és a medence másik felére sétáltam ,amikor meg győzöttem róla hogy mindenki engem figyel főleg ő  akkor oda hajoltam az egyik sráchoz és a fülébe súgtam hogy jöjjön velem.Azonnal fel állt átfogta derekam és el indultunk egy kicsit csendesebb hely fele egy padra ültünk ami elégé elvolt zárva  a medencétől. tudtam hogy Olivér lát  és végig minket figyel ezért keze a srác nyaka köré helyeztem  míg ő a nyakamnak esett kicsit becsuktam a szemem hogy hiteles legyen a dolog és a tervem be vált Olivér hangját  hallottam majd  azt hogy a srácot szépen elvezeti tőlem.
-Mi a fenét csinálsz.-Kiabálok rá.
-Te mit csinálsz normális vagy .-Emeli ő is  a hangját.
-Semmi közöd hozzá hogy kivel mit és hol csinálok.-Vágtam vissza azonnal.
-Csak meg akar dugni nem veszed észre.-Vágja a fejemhez .
-Ahhoz se lenne semmi közöd érted ??-Kérdeztem tőle ingerülten.
-De igen is sok közöm van hozzá és ne kiabálj velem .-Módja erőtejesen.
-Hagynál békén.-Mondom neki majd elindulok vissza a többiekhez de ő a kezem után kapót vissza rántott magához  majd  meg  csókol!!!






14 megjegyzés:

  1. Szia hallod nagyon jól írsz annyira imádom a blogod így tovább gyors a kövit <3

    VálaszTörlés
  2. Hát szia nagyon jó a blogod a fejléced irtó szuper írd minél gyorsabban a kövi részt kérlek :)

    VálaszTörlés
  3. Juj imádom a blogod nagyon tetszik gyorsa kövit :D

    VálaszTörlés
  4. hy nagyon jó blogod van és imádom tegnap keztem el olvasni és nembirtam addig le tenni amedig nem olvastam végig nagyon jól irsz és fogalmazol fel is irtakoztam gyorsa kövit mert meghalok <3

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett gyorsa kövit :P

    VálaszTörlés
  6. Szia hat ez valami nagyon jo egyik kedvenc blogom lett :D gyors a kovit by :Anita

    VálaszTörlés
  7. A blogok reme;)):D2014. szeptember 13. 8:28

    Hali csajszi! Nem szeretnek beszolni de a cimek nagyon nem tetszenek nem azert mert mert idezzetek hannem azert mert k****a hosszu. Megnyitottam es azt hittem a kis bevezeto.. "Gorgetem" tovabb es a cim volt az. Ne sertodj meg csak epito kritikat irtam vagy valami ilyesmi..:D Amugy nagyon jol kitalaltad az egeszet. Tovabbi szep napt!:))<33

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik a megfogalmazásod viszont a helyesírásra kicsit jobban figyelhetnél. De ügyes vagy, van tehetséged az íráshoz. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó imadom ahogy irsz gyors a kovit <3

    VálaszTörlés
  10. köszönöm szépen mindenkinek a kritikákat is hisz építő jelegűek.És megpróbálok oda figyelni és ebből építkezni puszi mindenkinek <3

    VálaszTörlés
  11. szuper szuper szuper :P

    VálaszTörlés
  12. Nagyon ügyes, vagy ez a kedvenc blogom...gyorsan a kövit már alig várom! <3

    VálaszTörlés